OddiS Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Har akkurat kjøpt meg en corrado... her er bilder :) hva syntes folk? Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Gratulerer med ny bil da! :) Corrado er hærlig å kjøre, sitter lavt og god fartsfølselse! Sleng ut litt info om den? Den så veldig strøken ut den der, men den leppa under frontfangeren var ikke akkurat det peneste jeg har sett da, men ellers bra! :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Gratulerer med ny bil da! :) Corrado er hærlig å kjøre, sitter lavt og god fartsfølselse! Sleng ut litt info om den? Den så veldig strøken ut den der, men den leppa under frontfangeren var ikke akkurat det peneste jeg har sett da, men ellers bra! :) Det som er gjort med den er: Senket, RS-blås på g-lader, chip, luftfilter, eksos, og mindre løpehjul på lader. Ting skjedde veldig fort når jeg kjøpte den, så jeg har egentlig ikke rukket å lage meg noen spess planer, annet enn å holde den pen og kjørbar... hehe... men det blir nok noe skal man se... :) Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Det som er gjort med den er: Senket, RS-blås på g-lader, chip, luftfilter, eksos, og mindre løpehjul på lader. Ting skjedde veldig fort når jeg kjøpte den, så jeg har egentlig ikke rukket å lage meg noen spess planer, annet enn å holde den pen og kjørbar... hehe... men det blir nok noe skal man se... :) Høres bra ut dette! :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 grattis med nydelig bil! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 takk takk... nå har jeg faktisk bytta g-lader til en "værst" lader fra yabba sport :) da er det bare prosjekt "stereo" som gjenstår... så for vi hva som blir neste... hehe... Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 rått! hva er specs på den laderen i forhold til en vanlig en? annen porting og større displacer?? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Gratulerer med fin bil! Tre ratt å greier :) syns stylinga var stilig hele veien på den jeg. Mye måtte du ut med for nye ladern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 takker... treratt ja... det skal ut! syntes egentlig ikke noe særlig om det. så hvis noen kjenner noen som vil kjøpe billig treratt, som er strøkent ;) så er det bare å hyle ut. Ellers kjøpte jeg laderen med chippa styre-enhet, av en kompis, for noe penger, og noe bytte arbeid, så er faktisk ikke helt sikker på noe pris, og derfor har jeg heller ikke noe bestemt spec på den, men jobber litt med å finne det ut. ting har skjedd litt fort i det siste kan man si... hehe... Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 rått! hva er specs på den laderen i forhold til en vanlig en? annen porting og større displacer?? Større displacer er ikke fysisk mulig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Større displacer er ikke fysisk mulig ok. i'm still learning:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rado Style Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 OddiS: Er det du som bråker i mitt gamle nabolag?! Ser det står at du holder til i Asker men jeg kan da sverge på at bildene er tatt på skoleplassen! ved barneskolen nedenfor blokkene på Vevelstadåsen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 er nok ikke meg... han jeg kjøpte bilen av bor der, og jeg har ikke rukket å ta noen egne nemlig... hehe Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 pen bil :) hvor mye ga du for den? var int i den for en stund siden jeg også :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg