VW Larsen Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hallo! Noen er som vet hva som skjer om man blir "tatt" med solfilm på rutene foran b-stolpen? 2 ruter da. Blir det forenklet forelegg og det må tas av? må bilen vises igjen? Hadde vært supert med et bra svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Man har vel ikke i utgangspunktet lov til å "gjøre" noe med rutene foran a-stolpen. Hvis man da har gjort noe med de (les; toning, klistremerker) og blir tatt for dette, varierer det litt med hva som skjer! orenklet forelegg, bilen må til visning eller bare rive av filmen på stedet. jeg ble stoppet av en meget hyggelig politibetjent, han spurte om jeg hadde lagt det på selv eller betalt et firma for å gjøre det. "jeg har gjort det selv" sier jeg "da koster det ikke mange kronen, om jeg ber deg fjerne det" svarer han. Tok det av på stedet uten mer tullball!:) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Skal trolig legge på 20% gjennomslipping på hele kjerra utenom fremruta selvfølgelig. Og greit å være forberedt i tilfellet¨, er noe skikkelig møkk med slike forlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Skal trolig legge på 20% gjennomslipping på hele kjerra utenom fremruta selvfølgelig. Og greit å være forberedt i tilfellet¨, er noe skikkelig møkk med slike forlegg. Vær bare oppmerksom på at du kan få forelegg for å ha film på vinduene hvis du møter på rette tufsen i BT. Har selv helt lys film på alle rutene og det har ikke vært noe problem enda. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 vet, det er så dritt.... noen som vet hvor mye det er ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Etter som jeg har skjønt har du ikke lov til å sote rutene på siden forran eller frontruta. Men de bak og bakruta kan du sote køl svarte om du vil... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Etter som jeg har skjønt har du ikke lov til å sote rutene på siden forran eller frontruta.Men de bak og bakruta kan du sote køl svarte om du vil... det veit han allerede!:P les lenger opp.. og det der hadde ikke noe med saken å gjør.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankert Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 En kompis av meg ble stoppet forrige helg, han måtte riva av filmen på stedet, så var det bare å kjøre hjem.. Men dette tror jeg varierer fra sted til sted, og også hvem som stopper deg.. Selv kjører jeg med 40% lysgjennomslipp rundt om, har ikke blitt stoppa enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 fikk valget om å rive det av på stedet eller miste skiltene ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 tusen takk folkens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Bøter varierer fra 3k til 7-8k spørs hvem du møter på.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Bøter varierer fra 3k til 7-8k spørs hvem du møter på.. En kamerat fikk vel rundt 1800kr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 æ blei stoppa en kald april-natt av paragrafrytteran, måtte bare begynne å rive av på stedet, men det var så kaldt og det var UMULIG å få tak i solfilmen, så æ fikk bare av ei lita stripa helt øverst på ruta, etter ca 10minutter med kloring og banning, sa hun at hun hadde ikke tid til å stå her mere, så hun ba meg kjøre rett hjem og rive den av der. hehe, stressa ikke akkurat med det, tok vel 2 uker før solfilmen var av :P. men som sagt, det kommer nok helt an på hvem man møter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 helt genialt folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 En kamerat fikk vel rundt 1800kr... Det var lite egentlig.... Jeg har en gang fått 5000 men det var av biltrangsynet. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg