Gå til innhold

Forelegg for Solfilm?

Ranger emnet

VW Larsen

Anbefalte innlegg

Man har vel ikke i utgangspunktet lov til å "gjøre" noe med rutene foran a-stolpen.

Hvis man da har gjort noe med de (les; toning, klistremerker) og blir tatt for dette, varierer det litt med hva som skjer! orenklet forelegg, bilen må til visning eller bare rive av filmen på stedet.

jeg ble stoppet av en meget hyggelig politibetjent, han spurte om jeg hadde lagt det på selv eller betalt et firma for å gjøre det. "jeg har gjort det selv" sier jeg "da koster det ikke mange kronen, om jeg ber deg fjerne det" svarer han. Tok det av på stedet uten mer tullball!:)

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal trolig legge på 20% gjennomslipping på hele kjerra utenom fremruta selvfølgelig. Og greit å være forberedt i tilfellet¨, er noe skikkelig møkk med slike forlegg.

Vær bare oppmerksom på at du kan få forelegg for å ha film på vinduene hvis du møter på rette tufsen i BT.

Har selv helt lys film på alle rutene og det har ikke vært noe problem enda.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som jeg har skjønt har du ikke lov til å sote rutene på siden forran eller frontruta.

Men de bak og bakruta kan du sote køl svarte om du vil...

det veit han allerede!:P les lenger opp.. og det der hadde ikke noe med saken å gjør..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ blei stoppa en kald april-natt av paragrafrytteran, måtte bare begynne å rive av på stedet, men det var så kaldt og det var UMULIG å få tak i solfilmen, så æ fikk bare av ei lita stripa helt øverst på ruta, etter ca 10minutter med kloring og banning, sa hun at hun hadde ikke tid til å stå her mere, så hun ba meg kjøre rett hjem og rive den av der. hehe, stressa ikke akkurat med det, tok vel 2 uker før solfilmen var av :P.

men som sagt, det kommer nok helt an på hvem man møter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider