Gå til innhold

_eSOo_ Audi A4 Avant 1.8T Quattro ostehøvel og shine

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

• Svar 682
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hallå de trelistene var faktisk bare en folie som satt utenpå orginallistene som var carbon :( desverre var limet så vansklig å få av at carbon looken ble lakket....

hvis du er heldig så har du bare orginallistene uten noe tull uttapå. da er det kjempeenkelt å få disse ut (sitter med klips med mothaker på på baksiden av lista) og få lakket disse i ønsket farge¨. jeg brukte ingen grunning på disse kun en god lakk :) Lykke til

MVH Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med noen av polakkene som er leid inn der hvor jeg jobber nå og han ene skulle til polen i mai og være der i bare 2 dager før han skulle hjem igjen så det går vel fortere og tryggere at han tar det med for meg enn at jeg bestiller noe et annet sted.... får vite prisen på onsdag så dette blir spennene :)

Chipping står også på lista samt lakking helt ned og ny resirkventil fra forge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI nye lykter skal bestilles :)

blir facelift forran og bak samt hvite sideblinkers, mest sansynlig så blir det også xenon

Funnet lyktene du skal ha og hvor du skal bestille fra? Skulle en polakk ta med hjem til deg eller var det noe annet?:) Hadde vært fint å spleise på frakt hvis dette er aktuelt!;) Skal bare ha faceliftlykter foran foreløbig jeg da, mye er det for de bak ca? Går det bra med bilen eller?:D

Audi A4 1,8l

B5 '95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallå :)

en av polakkane skal til polen i mai så da skal han ta med tilbake for meg tenkte vi .... hvis det ikke blir mye stress for han da men hvis ikke så kan vi godt spleise på frakt hvis vi skal bestille fra et annet sted :)

fikk igjen bilen i dag :) men er fattig etter verkstedbesøk så så mye skjer det ikke med bilen med det første trur jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider