Gå til innhold

_eSOo_ Audi A4 Avant 1.8T Quattro ostehøvel og shine

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

• Svar 682
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Btw, hvordan vil dette bli over tid, fortsetter det å ruste gjennom metallet? I så fall blir du sittende igjen med fullt av hull til slutt :P

Luftinntak kalles det:D

Ble kanskje litt spesielt, bilen har litt for runde former til å dra i land den looken, men kan jo ha noe med at jeg aldri har sett det på en A4 før, hehe.

Hva med å bånne senkesettet og sette på noen dorullfelger med gooood strek også? :D

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftinntak kalles det:D

Ble kanskje litt spesielt, bilen har litt for runde former til å dra i land den looken, men kan jo ha noe med at jeg aldri har sett det på en A4 før, hehe.

Hva med å bånne senkesettet og sette på noen dorullfelger med gooood strek også? :D

luftinntak faktisk..... hadde vært morro med no dassruller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha venta på den fra noen ... :D

du skjønner vel at jeg kun kommer til å bruke dette på treff og slikt .... orginal panseret ligger trykt og pent på rommet mitt så det er bare å bytte over ( tar en liten halvtime) ratlook var ikke noe for deg med andre ord :)

Ratlook kan ikke være noe for NOEN! :-O Det ser ut som at du har dratt på dynga og gravd nedi alt av skrap, til du fant frem et perfekt nedrustet panser... Se å fjern det møkket... SNAREST!

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tgatebil.no/forum/viewtopic.php?f=8&t=324&p=3467&sid=cec6312dadfbd395e0596b5c1df3d183#p3467

jeg har tydeligvis blitt spotta :D hahahaha

SITAT :Så en A4 eller A6 (trur det var A6) avant ved parkeringa på høyre side rett før Telemarksporten..

Så ut som panseret var rustent hele veien bortsett fra no greier midt på panseret.

Mulig bilbrann som har tatt lakken?

Noen som vet noe?

re:

http://i140.photobucket.com/albums/r14/ ... G_1375.jpg

http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4- ... er-20.html

han var på glattkjøringa

skal være slikt "ratlook"

re:

Er stian sin bil det. Han fikk et panser av en kompis, som han fjerna lakken på å lot det stå ute over helga. å nå prøver han det på bilen for morro skyld

trudde jeg skulle dette av stolen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider