Gå til innhold

_eSOo_ Audi A4 Avant 1.8T Quattro ostehøvel og shine

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

• Svar 682
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sidedørene skal jeg sparkle en god del mer på samt å pusse et par timer kan man si :)

dette skal trekkes med enten skinn eller semska skinn i sort ....

baki skal det lages et helt gulv som blir trekt opp med vindu over forsterker og grill over elementet ....

er nesten for varmt til å jobbe med sånt nå så får ta det litt etter litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder du deg til å få nye felger ell ? :P

sånne jeg har som vinterfelger. nei faktisk, vintefelgene mine er hakket søtere^^

Menne, skal du trekke dørene inn med no? så ikke akkurat pent ut over der de nye høyttalerne er...

Nja gruer meg iallefall ikke :D skal bli deilig det tenker jeg ....

anlegget er noe som tar lang tid å det er sinsykt mye jobb å bygge om ... som du ser så holder jeg på å skjære vekk skinnet som er der fra før så jeg får glassfiberen til å sitte skikkelig :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

De måler fra hjulbuen til felgsenter, er det ikke så?

Bare skru de godt opp, kjør gjennom så skru den ned senere på dagen:D

Bare husk å ha papirer på lys justering, tuv papirer og papirer på firehjuls kontroll når du møter opp på BT.

Firehjulskontroll må du etter reglene ta hver gang du justerer på demperene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Må man ha firehjulskontroll før godkjenning? Gjøres ikke dette i sammme prosessen?

Lysjustering? Hva er det? HAHA:P

Alt må være klart før godkjenning. Som sagt. De skal bare godkjenne det. Du må innom et verksted å ta firehjulskontroll. Koster fra 1000kr til 1500kr. Lysjustering er at når du senker bilen, så følger jo lysa med. Dvs de da er feil innstilt. Så et verksted har mål etter hvordan lysa skal stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Joda. På firehjulskontrollen kontrollerer de og stiller spissinga. Tar bare lyskontrollen i samme slengen, det er veldig billig. Bare å forhøre deg å få de til å gi deg en pris. Er ikke no stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider