Gå til innhold

_eSOo_ Audi A4 Avant 1.8T Quattro ostehøvel og shine

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Nei. Du hiver på settet. Finner en grei høyde på det. Så går du til spissinga og lysstilling. Så BT. Hva du vil gjør etter du har godkjent det, er opp til deg selv;)

Eller du kan gjøre som meg. Bare hive det på, finne god høyde -og kjøre som faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 682
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Hm, joda du har et poeng der. Men er dumt å ikke ta firhjulskontrollen etter du har senka den. Får jo helt feil slitasje på dekket da.

Men man trenger ikke godkjenne det heller nei :)

Spørs hvordan camber du har dekket det.. Jeg har nå kjørt med mitt justerbare og dekk i 4 mnd eller no. Ikke noe merkbar slitasje på gummien. Står det greit sjeivt, merker du det etter ei uke og to. Og litt negativ camber er jo bare et must i tillegg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal i allefall få de godkjent slik at jeg slipper å bli nærvøs i hver kontroll..... det er sykt mange bare på vei til skolen jo ....

noen som veit hva avstanden fra senter til hjulbue er på en orginal audi a4 avant med quattro og sportsunderstell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endelig fått gjort litt med bilen igjen :D

fikk byttet luftfilter siden det som satt der var noe slitent :)

blei til at jeg monterte et konfilter fre GREEN ...

kjempefornøyd med lyden, både ved pådrag og ikke minst ved slipp...

byttet var gjort på få minutter så dette er virkelig noe å gjøre hvis du vil gjøre noe lett og geit en dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INNBRUDD I BILEN I NATT

CD SPILLER STJÅLET OG DØRLÅS fucked

hvis noen får tilbud om å kjøpe cd spilleren min (deffekte jordingsbaner) si i fra .....

bilen sto utenfor huset i natt mens bunnpanne ble byttet desverre finnes det mange stygge mennesker her i verden så den fikk ikke stå i ro .... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider