Gå til innhold

_eSOo_ Audi A4 Avant 1.8T Quattro ostehøvel og shine

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

• Svar 682
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Defa.

Helt klart!

jeg har en Defa Patriot (700x)

mulighet for alt.

Sensorer overalt, dunk på ruta, eller sett en bot på for den saks skyld, og det uler i 10 sekunder! :D

startsperre koblet inn i alarmen.

de nye defaene koster vel 3000kr montert, det er 800 serien, den har mulighet for å starte bilen via fjernkontrollen, lukke opp/ned vindu/takluke . flotte saker. skal ha en sånn :)

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 fikk jeg pris på , ferdig montert 2800kr.

tillegg om du skal ha kontroll av det som har elektriske motorer, da trenger du en powerboks. men koster ikke allverden. blir bra! morro å fjernstarte bilen =D

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss å jøss det var ikke værre pris nei :)

Hvor var dette ???

husker en hadde sånn fjernstart på en rs 50 en gang men på disse var det ikke føler som sa om sykkelen sto i første så det endte med at når han trykte på knappen så deisa sykkelen i bakken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilleren som ble stjålet :

Pioneer DEH-P5800MP

SER.NO. FETM029897EW

hvis noen kjøper en brukt spiller av denne typen så hadde det vært greit om dere sjekket SER.NO. opp mot denne :)

hadde vært hyggelig om noen fant den igjen .... ikke det at jeg trenger den men hater alt stresset som blir ut av et så lite verdifult tyveri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ja alt er fikset heldigvis men har ikke kjøpt ny spiller :)

kjøpte bare en mp3 spiller intilvidere slik at jeg hadde musikk når jeg skulle på rudskogen :)

bakrutespoileren sto på bilen når den blei kjøpt men har sett den ett sted før .... er veldig fin passform på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider