Gå til innhold

Bytte S4 motor mot 10V turbo?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by q89s4

Bilen er ikke godkjent hos biltilsynet og det blir den sansyligvis ikke heller. Gikk derimot lett gjennom eu kontroll

Hvordan få noe slik godkjent, når du får svar på det ring meg.

Ikke lett å finne ut av nei. Har forsøkt på mange hold.

Fått klarhet i noe. Kan bli ganske omfattende.

Gir sannsynligvis blanke i det jeg og.

Vet du forresten om et ledningssett til S4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt i S4 motoren før, jeg byttet en 2.0 5e med en 2.2 5e i den gamle 84 mod 80n min, men det er jo en helt annen historie, og veldig veldig enkelt :-) brukte 8 timer. Jeg har jo 10v motoren i urquattron min, den er helt grei liksom. Men det er liksom ikke noe råskinn alikevel. Så jeg tror hvis du setter inn 10v motoren kommer du ganske fort til å få lyst på flere hester. Det har egentlig jeg lyst på. Men den kommer til å forbli som den er nå lenge tror jeg. Har noen ambisjoner med Camaron :-)

Det er noen muligheter med 10v motoren da. Har ikke gjort noe av det, bare undersøkt litt. noe av det er litt jalla tror jeg.

du kan øke turbotrykket litt med waste gaten, lure kaldstartdysa til å levere litt ved høyt turbotrykk, så går det ann å chippe den på en måte med den boksen under dashbordet på høyre siden, har en bok hjemme med oppskrift til 250hk hvertfall, husker ikke hva den heter. The quattro book tror jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider