TurboNos Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hei, skal hente en chev astro 94 mod. jeg skal kjøpe men selger har mistet nøkler til bilen og den står uten skilter... planen min er å få tak i prøveskilter også tjuvkoble den så jeg får kjørt den hjem. Tror dere det går å bare kjøre en skrutrekker inn i tenningslåsen og starte eller er det lettere metoder?? greit å finne ut dette før jeg drar å henter den. Kjedlig å taue den:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 haha.. tror ikke det er så mange som vil hjelpe deg med denne saken. Det burde du og forstå.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Uten nøkler kan du jo åpenbart ikke taue den pga rattlås(!), så ta den hjem på henger du og bytt tenningslås... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboNos Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ja den beste løsninga er vel å frakte den på bilhenger, får se om jeg får lånt meg en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Eller bare kjøpe ny tennings lås ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hei, skal hente en chev astro 94 mod. jeg skal kjøpe men selger har mistet nøkler til bilen og den står uten skilter... planen min er å få tak i prøveskilter også tjuvkoble den så jeg får kjørt den hjem. Tror dere det går å bare kjøre en skrutrekker inn i tenningslåsen og starte eller er det lettere metoder?? greit å finne ut dette før jeg drar å henter den. Kjedlig å taue den:( Dedt er jo ikke være en å ta av rattet, ta ut blinklys mekanismen og så skru ut skruen som holder sylinderen på plass ut med sylinderen og så bruke skrujern. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 ikke vanskeligere enn det nei, men det sitter en liten festlig fjør i forbindelse med plata til rattlåsen :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 hei, skal hente en chev astro 94 mod. jeg skal kjøpe men selger har mistet nøkler til bilen og den står uten skilter... planen min er å få tak i prøveskilter også tjuvkoble den så jeg får kjørt den hjem. Tror dere det går å bare kjøre en skrutrekker inn i tenningslåsen og starte eller er det lettere metoder?? greit å finne ut dette før jeg drar å henter den. Kjedlig å taue den:( ikke vanskeligere enn det nei, men det sitter en liten festlig fjør i forbindelse med plata til rattlåsen :D Stor skrutrekker,vernebriller, liten hammer, fort vekk. Sant det den kan gi litt hodebry, men hvis man klemmer den rett ned og truer en syl eller lignende innemellom så det en lett sak, bedre med hjelp en å fikle aleine. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Stor skrutrekker,vernebriller, liten hammer, fort vekk. Sant det den kan gi litt hodebry, men hvis man klemmer den rett ned og truer en syl eller lignende innemellom så det en lett sak, bedre med hjelp en å fikle aleine. Bryet kommer når den skal på plass ;) har banna endel over den fjøra som skal trykkes sammen for å få på plass låsinga hehe tror jeg må lage meg verktøy til neste gang :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Bryet kommer når den skal på plass ;) har banna endel over den fjøra som skal trykkes sammen for å få på plass låsinga hehe tror jeg må lage meg verktøy til neste gang :) Om ikke så nøye, kjøp en grisepikk og du er langt på vei med rattlås og tenning ;) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Om ikke så nøye, kjøp en grisepikk og du er langt på vei med rattlås og tenning ;) Har prøv å bruke den brutale måten på disse flere ganger, og resultaltet er at mann bruker halvparten av tiden på den rette måten, hvis du ikke knuser rattstammehylsa da, men en slik rattstamme kan jo selges for noen kroner så det er jo dumt da................ Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 enig med camarocab, det er ikke vanskelig å ta ut tenningslås på riktig måte... kun litt plundrete med en låsering, men trenger ikke å monteres for kun og flytte bilen fra a til b Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg