le0n Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Som topicen sier så har jeg en felg med chroma kant som på en eller annen uforklarlig måte har fått seg en kakk.. Trolig har felgen vært nedi ett hull i asfalten eller noe men som sagt skjønner jeg lite av når det har skjedd.. Men jeg må iallefall få fikset det, og hvor kan jeg ta henvende meg? Jeg bor på Voss/Odda og fint om det finnes noe her i nærheten, evnt. så får jeg sende det inn.. Hvordan blir resultatet etter fiksing, ser du at området der det er reparert er "nyere"? Hvor mye koster det? Er ett område på ca. 2 cm som trenger pleie. Håper noen har noen gode tips:) Vist tråden ligger i feil forumdel så må moddene bare flytte den:) Men det var det nærmeste jeg kom mitt problem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ingen som vet noe om dette? Trodde det var ganske vanelig jeg og "fikse" felger med merker og kakk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Har ikke peiling men, søkte på forumet.. http://www.bilforumet.no/teknisk/21511-felg-reparering.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg