MaxHarry Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Syntes det mangla en tråd med hu mor di vitser, Som jeg håper mange har fått med seg, gikk det et program på MTV kalt "yo moma" som går ut på battling med yo moma vitser. Nå ønsker jeg å få til noe av det samme på forumet, bare uten all battlinga og folka som egentlig ikke syns vitsen var så morsom men ler likavell :P. Vitsene kan være så loka som det går ann, bare de er morsome på en eller annen måte, er ikke meningen at morra di faktisk skal skamme seg. prøver med å legge ut et par med sånn dialekt eller hva det nå enn heter, blir litt mer useriøst syns jeg Hu mor di er så feit at når ho bader i lofoten så bader ingen andre. Hu mor di er så feit at hu må ha en egen telefonkatalog å være registrert i. Hu mor de er så feit at MC.donalds føler seg utkonkurert av hennes matlaging til eget forbruk. Hu mor di er så feit at finnmarksvidda ble overbefolka den dagen hu flytta til kautokeino. Hu mor di er så feit at sola blei rædd og gikk ner igjen. og sist men ikke minst er den jeg liker best, " hu bror di " Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Yo mama so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no professionals." Yo mama so ugly they didn't give her a costume when she tried out for Star Wars. Morra di er så feit at når hu går forbi TVen går du glipp av 4 programmer. Mordi er så feit at det piper når hu går bakover Morra de er så feit at når hun kommer ut av dusjen er hun tørr på beina. Mora di er så feit at hu må betale kilospris på bussen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 morradi er så feit, at når hun går foran tv, går du glipp av 3 tv-program. morradi er så feit at folk jogger rundt henne for å slanke seg. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 mordi er så dum at hun trenger 2 timer på å se 60 minutes! Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Morra di minner meg om en Big Mac.. svær, feit og koster bare 30 kroner! Morra di er så feit at når hu går på baderomvekta, så står det bare "To Be Continued" Morra di er så svær, at hu bruker boomblaster som mp3 spiller. Morra di er så feit at hu må bruke boomerang for å få på seg belte! Morra di er så FEIT, at hu har nugatti som blodtype. Det var alt for nå :D Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Mora di har så korte bein at når hun går i snøen, blir det musespor. Mora di er så feit,at når hun hopper setter hun seg fast mellom Jorden og Pluto. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 :D mye bra Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Beste mordi-kommentaren jeg har hørt: Det var snakk om bryllup, og at det skulle være kebab til brylluppsmiddag (ja, faktisk xD ) Og over til antallet; 700! Jeg spurte; Hvor mange skal komme? Svar; Mordi! Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Morra di er mann og far di skulle ønske han var det. Morra di er så stygg at ho blir leid inn som appetittsenker når folk skal slanke seg. Morra di bruker et veldig spesielt beltemerke, ekvator belts. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Yo Momma's so poor, I saw her kicking a can down the street, and I asked her, What are you doing? "Moving.." Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Mordi er så tjukk at hver gang hun snur seg har hun bursdag... Mordi er så tjukk at etter sex røyker hun en kalkun.. @Hansemann: Nugatti vitsen er den beste;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Morra di er så dum at ho stirrer stille på juice kartongen etter ho leser konsentrasjon på pakningen... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Mora di er så feit at jeg kjører over henne for å spare bensin. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Mordi e så feit at ho må bruk ekvator som et belte, og ho kan få en hel jævla buss til å velte. rhymes alà mc sprocet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 -Æ e fardin -hæ -neida æ kødda, men æ har pult mordi. -dæ har nu halve kauto gjort Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg