yeepzi Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 kan noen fortelle meg hvilken sikkringer som er til hva i sikkringsboxn i motorrommet!? vet ikke om det er lik på alle 190.. visst ikke gjelder det 190D fra 1990 har Haynes boka men sto ikke der. er ikke god i tysk for det står det i alt av dekksel og instruksjonsboka pga er tyskimportert av tiligere eier. håper på svar!! hadde vært topp!! :D Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaffy Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Mener det var en post om det her i 190-forumet, men har desverre ikke tid til å lete den frem nå. Om det er forskjed ifra modell til modell vet jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 meld dere bare inn i mb190klubben dere damer og herrer fikk svar på spørsmålet mitt på ca 5 min etter jeg posta tråden!! :) her er svaret: visst noen skulle lure på det samma som meg!! :) 1 Blue Blower Motor, Air Condition Compressor, switch over valve idle stabilization, relay auxillary fan term. 86, control unit/ water pump/ climate control system 2 White 3 Red Auxillary Fan 4 White High Beam right, High Beam Indicator 5 White High Beam Left 6 Red Heated Rear Window 7 Red Window Lift front left, rear right 8 Red Window Lift front right, rear left 9 (bridged with #10) Backup lamp, stop lamp, instrument cluster 10 Red Electromagnetic clutch engine fan, emission control, washer nozzle heater, tach, cruise control, outside mirror, temp gauge outside, (seat heating front) 11 White Turn signal lamp, horn, warning monitor term, 8, control unit/switchover valve climate control system 12 White Roof light rear, central locking system, (relay seat adjustment term.86) 13 Red Diagnositc, hazard warning system, clock, trunk light, roof light front, illuminated vanity light, radio, automatic antenna 14 White Parking/tail light right / warning buzzer, license plate/ instrument /hazard warning switch/ heater and ventilation controls illumination (rocker switches/ shiftplate/ radio illumination 15 White Parking/tail light left 16 White Fog light 17 White Low Beam right 18 White Low Beam left 19 Red Cigar lighter, glove box light, switch heated rear window, radio, sliding roof 20 Red Windshield wiper and washer, optical horn 8A White 16A Red 25A Blue Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg