SierraDude Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Når jeg kjører rundt (har kjørt lenge) og skal stoppe og tar inn clutchen er tomgangen ofte litt høy, rett over 1000. Må ruse den en gang for å få den ned. Noen ganger er den også nede,men som oftest er den høy. Hva skyldes dette? Hvordan får jeg den normal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford power Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Du kan prøve å gjøre ren tomgangsregulatoren. Siter 1985 Ford Granada 2,8 (Resturering) 1985 Ford Granada 2,3 (Crossbil) x 1973 WV Boble 1,3 (Solgt) x 1976 Opel Kadett 1,2 (RIP) Mitt Lille Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDude Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Ford power Du kan prøve å gjøre ren tomgangsregulatoren. Hvor er den da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford power Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Tror den sitter på siden av innsuget, men er ikke helt sikker. Siter 1985 Ford Granada 2,8 (Resturering) 1985 Ford Granada 2,3 (Crossbil) x 1973 WV Boble 1,3 (Solgt) x 1976 Opel Kadett 1,2 (RIP) Mitt Lille Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Sitter på plenumkammeret rett over ventildekselet i to skruer! Rund sak! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg