buljong Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Da tror jeg viskeren min bak har tatt kvelden. Da jeg skal sette den igang, hører jeg motoren starter, men den reagerer ikke. Hvis jeg bruker makt og hjelper til med hånden samtidig som motoren går, så funker den. noen som vet hva dette kan være? takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 det kan være en grunn til å modde vekk viskeren? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 hehe :D og om du ikke har planer om det, får du sikkert tak i en pent brukt hos høgger'n eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Da tror jeg viskeren min bak har tatt kvelden. Da jeg skal sette den igang, hører jeg motoren starter, men den reagerer ikke. Hvis jeg bruker makt og hjelper til med hånden samtidig som motoren går, så funker den. noen som vet hva dette kan være? takker for svar! Har motor med viskerarm og gummi til salgs jeg:) Har fjernet min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 så dere mener det er motoren som har gått? Jeg innbiller meg at det er noe i drivverket som er gåen i og med at jeg hører motoren gå når jeg prøver å bruke den. Kimrune: hvor mye skal du ha for den? det er noe som heter viskeroverføring.. uten å vite hva det er; kan det være den? :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 så dere mener det er motoren som har gått? Jeg innbiller meg at det er noe i drivverket som er gåen i og med at jeg hører motoren gå når jeg prøver å bruke den. Kimrune: hvor mye skal du ha for den? det er noe som heter viskeroverføring.. uten å vite hva det er; kan det være den? :shake Det er jo noen små spor som selve viskerarmen sitter på. Sjekket om de er runde? EVT: Prøv å dra til mutteren (13mm) send pm om du er intr i komplett motor m arm osv når du finner ut det overnevnte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Forresten noen som vet hvordan man får av viskerarmen? virket som min var limt fast da jeg hadde løsnet mutteren ytterst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Forresten noen som vet hvordan man får av viskerarmen? virket som min var limt fast da jeg hadde løsnet mutteren ytterst. Rakle og bende litt så kommer den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg