Gå til innhold

reklame

Ranger emnet

NiX

Hva synes du om reklame?  

33 stemmer

1. 1. Hva synes du om reklame?

• Liker ikke reklamebiler.. Det er harry
      4
    • Reklame er ok hvis man får gode rabatter
      23
    • Reklame er bare kult!
      7

Anbefalte innlegg

Hva synes dere her på forumet om reklamebiler?

Har selv snakket litt med div. styling butikker og det er noen av dem som er interesert i å gi meg rabatt avtaler hvis jeg ønsker å kjøre med reklame for butikken deres. På den måten kjører jeg liksom en "kundebil". Reklamen det er snakk om er reklame i øverst på frontruta og øverst på bakruta. hva mener dere? Er det harry å kjøre med reklame? Selv så synes jeg at dette virker ganske så kult:D

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes biler som er helt ok med reklame,eks RDL sin..Men så finnes det endel som er veldig overdrevet,og hele bilen er skjult bak klistremerker fra forskjellige sponsorer..Selv ville jeg ikke hatt slikt på bilen,i og med at jeg liker dem Clean....Men om man får gode avtaler så hadde jeg nok gått med det,for om man er aktiv med bilkjøring er på mangen treff og kjører mye..Kan det bli ganske dyrt om man selv må holde med nye dekk/felger osv..

Men dette er opp til hver enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NiX

Hva synes dere her på forumet om reklamebiler?

Har selv snakket litt med div. styling butikker og det er noen av dem som er interesert i å gi meg rabatt avtaler hvis jeg ønsker å kjøre med reklame for butikken deres. På den måten kjører jeg liksom en "kundebil". Reklamen det er snakk om er reklame i øverst på frontruta og øverst på bakruta. hva mener dere? Er det harry å kjøre med reklame? Selv så synes jeg at dette virker ganske så kult:D

Hvis det her er snakka om Pettersen (eller hva det firma het) sin gråe stripe, så nei....

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider