Gå til innhold

prosjekt Tuva

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

vel det blei vist enda ein jetta II på meg.

denna gang blei det ein 91-mod med 1,8 RP motor (90hk).

den har komplett 90-stylingsett. dvs store fangere, hjulbuelister og sideskjørt. den har og gti frontleppe.

den har og takluke, servo og sentralås.

den har gått 212000km.

den er ikkje eu godkjennt enda fordi div ting måtte fiksast som:

-simmering

-blinklys

-rust på bremserør bak

-forskjellig bremsekraft forran

-bærekule defekt

-hjullager bak må strammast.

har fått fiksa alt no. eg skifta begge calipterene forran. hadde to ligganes.

skifta alle rør og slanger bak.

slik såg den ut når den kom heim.

IMGP2330.jpg

IMGP2331.jpg

IMGP2332.jpg

IMGP2333.jpg

IMGP2334.jpg

IMGP2335.jpg

her med sin nye kompis:)

IMGP2336.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting som er blit gjort.

-fjerna tyskerhatten. (takluke skjermen)

-lakka baklyktane, lakka om det røde og blinklys og ryggelyst svakt soting.

-montert i hattehylla som stod i den gamle jettaen.

IMGP2340.jpg

IMGP2343.jpg

fekk fiksa det meste i helga og fekk hjelp av madammen med å vaska interiøret.

IMGP2341.jpg

min nevø til å lufta bremser

IMGP2347.jpg

det er litt rust rundt om men det meste er bak plastikken. tenkte eg skulle ta det av og sjå korleis det ser ut bakom der.

den skulle egentilg på godkjenning idag men no viser det seg at toppen er mest sannsynlig sprekt på den. så eg må bytta den. tenkte eg skulle ta den som stod på golfen og porta den litt og setta i ein trimkam:)

ting som gjerast.

-senking

-felger. har to sett ligganes 15" og 16". bilder lengre nede.

-lyktelist

-andre blinkers (har ligganes)

- sportratt (har ligganes)

-eksosstuss. har eit komplett nytt eksosanlegg fra simons ligganes.

denne blir nok veldig orginal.

jekkfestane framme var ein del rusta så eg bytta begge framme i går.

IMGP2360.jpg

felgane. skal eg gå for 16"

IMGP2317.jpg

eller dei gamle 15"?

11.jpg

meir bilder.

IMGP2358.jpg

IMGP2354.jpg

IMGP2356.jpg

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk plukka fra toppen fra golfen idag og plukka den ifra kvarandre.

eg fekk ikkje av ventilane slik eg fekk skifta ventiltettningane men håper at dei som skal planere motoren kan skifte dei for meg og vaske toppen.

venter og på litt små knask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk nokre paker igår. den eine innahaldt nye hydrauliske løftere og venter no på at trimkammen skal komma og at eg kan få toppen igjen fra planeringa.

fekk og dette.

IMGP2438.jpg

etter 30min såg det slikt ut.

IMGP2441.jpg

før:

IMGP2437.jpg

etter:

IMGP2439.jpg

fekk kun senka bak sidan eg skal bytte foringer forran snart så da bytter eg demparane og.

no er den skrudd heilt i bunn men kommer til å heve den litt igjen før eu-godkjenninga.

skifta og eksosstussen.

når eg skrudde av dei gamle demparane så la eg merke til dette:

IMGP2440.jpg

må vera rimlig smart han som har gjort det.

eit par bilder av toppen

IMGP2436.jpg

IMGP2435.jpg

IMGP2434.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nokon ha majones??

IMGP2461.jpg

IMGP2462.jpg

slik skal det ikkje sjå ut i motoren.

fekk trimkammen idag og får håpe at toppen er på plass igjen i mårra.

alle pakninger + ventiltettninger og løftere er skiftet.

håper og at eg får skifta til desse foringane i mårra

IMGP2468.jpg

og begynnt på sub kassen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, fekk da meste på plass idag. bilen starter vertfall men går litt rart på tomgang, må sikkert justere tenning, eller så kan det være trimkammen som gjer det.

det første eg gjorde idag var å tomme motoren for olje.

slik såg den ut.

IMGP2483.jpg

helte i tillegg ca 2 liter olje for å få gjennom all driten. fylte på ny olje og motorflush i tillegg + nytt filter.

motoren gjekk i ca 15min på tomgang og ømte motoren igjen for olja, og den såg forsatt slik ut.

IMGP2483.jpg

tok da ned bunnpanne, og der låg det litt igjen, vaska bunnpanna og monterte igjen men eg gløymte å montra på igjen det plast dekselet som er ved oljesila. pytt pytt.

tok og av toppdekselet for å rense der og, men det var fint der.

på med ny olje og filter og starta motoren på nytt og gjekk ca 5 min så sjekka eg igjen om det var majones, men det var ikkje mykje:):) håper det bare er rester igjen.

får ta ein ny olje skift om eit par dager. takker pappa for ca 10 liter olje:):)

har og fjerna plastikken på eine sida for å sjekka tilstand. det var faktisk ikkje som forventa.

slik såg det ut.

IMGP2482.jpg

utrulig lite rustpå framskjermen:):) men litt nederst på skjermen men det vlir dekka av hjulbuereddarane eller frontfangeren. det er litt overflate på kanalen men det blir skjult av kanalplastikken men eg fjerer del anyway:):)

skulle og bytta til poly foringer men den eine bærebrua var gjennomrusta så den andre jettan min måtte donera ein. men under montering så klarte eg å øydelegge ein bolt og mutter på bakre bærearms feste så eg må få borret det opp komme meg til på baksida med ein ny bolt og mutter...

fekk og senka den eine sida, men ikkje den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, da har eg fått bilen ned på jorda igjen. skifta alle foriger forran og fått på senkesett og justert til

bunnen.

resultatet blei slik

IMGP2484.jpg

IMGP2485.jpg

den blei veldig stiv, og kjener at nyrebelte er ei must i denna bilen.

kjem til å heva den litt igjen. det lukta litt svidd etter 10min kjøretur, så de subber litt.

virker og no at det ikkje er vatte i olja lenger:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da er Tuva blitt godkjennt. venter no på nytt vognkort:):) og anlegg holder på å bli byggd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort litt i helga og.

fått i anlegg så no er detskikkelig lyd i bilen. er ikkje så pent men det kommer ei plate forran heile greia.

IMGP2494.jpg

fått montert svart emblem i grill og svarte klare front blinklys

IMGP2492.jpg

IMGP2493.jpg

fekk og bytta om til ventilerte skiver forran og greenstuff klosser som eg hadde ligganes.

trudde eg måtte skifte hovedsylinder pga bremsane forran hang avogtil og gjekk seg varme. lufta litt i går og da vart problemet borte. trur eg skal lufte litt til.

motorfestet forran vart skifta. det gamle var veldig mjukt. den tyoen eg tok av no har ein metall kopp over seg. tenkte eg skulle sveisa igjen på undersida slik at det blei eit solid feste.

det eg satt på no var av heilgummi. regner med at dette ryker om ikkje alforlenge da det er gammalt fra før av.

sliter litt med giroverføringa og. har bytta det meste av stag og foringer men eg får det ikkje heilt til. eg finner revers, 1, 2 ,3 og 4 gir men 5 er borte.

eg setter stanga i 5 gir og girkassen i 5. fester alt, men da er revers borte og 1 er der revers skal være.

finner alle gira når kassen vil. trur eg må forske litt meir på det.

håper eg får tat hjulstilling i løpet av uka og nye dekk i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skal eg scanne Heines manualens gir sider te deg? =P stått å sett på noen kamerater slite med det samme på ein peugot rallye, ingen visste kordan men det kom plutsli av seg sjølv over natta, sikker mekaniker nissen:) , lykke te med giren, har jo sinnsykt potensiale detta

87 jetta

95 civic HB

trofast tysk kone, snerten japans elskerinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har haynes boka sjølv. men ang gir så er det to typer plast stag som finnes. nokon har den store typen og nokon har den lille.

på TUva er det 5 trins kasse og den har den lille typen stag. det står 5.gang på den. i jettaen i garasjen er det ein 4.trinnskasse og den har og den lille staget.

i golfen eg har ståanes er det den langetypen.. får prøva å sjekka litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk bytta to dekk idag slik eg fekk på felgane. det blei 15"

justerte og litt på senkesettet. er liit høgt enda men skal ta hjulstilling i mårra.

IMGP2500.jpg

IMGP2501.jpg

vaska og ploerte den kjapt igår. la merke til at den hadde masse små røde malingsprikker på eine sida, så eg tenkte eg skulle prøva sånn polerings clay.

tok og back to black på lister og fangere men det er allerede begynnt å bli grått igjen. prøvde idag med varmluft på den eine skjermbreddaren og det ser ut som det funker gull:)

skal ta resten seinare.

må og skaffe meg eit nytt batteri da det lever i sin egen verden no.

har forsatt problemer med at bremsane blir varme, kommer til å bytte hovedsylinder i mårra og håper at feilen ligger i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider