Gå til innhold

prosjekt Tuva

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

vurdere å lakka om felgane mine. felgane er litt stygge i lakken så eg har vurdert å lakka eikane oppigjen i sølv og mellomromma svart. kommer det å bli fint??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da mulig.???

leverte bilen til hjulstilling idag. skulle henta den etter jobb. kom tilbake etter jobb og da fekk eg vita at folka som skulle gjera det var sjuke:(:( så eg får kjøra til odda med feil hjulstilling i helga.

reiste heim, heiv i meg noko mat og begynnte å skifta hovedsylinder. 30 min så var det gjort. så var det bare til å skaffe hjelp med å lufte. og det tok 3 timer før eg fekk hjelp.

undre lufting så fant eg eit lufteverktøy som man skrur på bremsevæske beholderen og hjulet, og det skaper trykk slik at man bare går rundt å lufter. me var to stk på dette, og det gjekk kjempe fint.:):)

før eg fekk begynne å lufte så la eg opp ein ny ledning far dynamo til batteri og starter batteri.

hadde og eit jordingssett ligganes som eg monterte. dette er ein plate som monteres på minuspolen og derfra går det ein del kabler til motor, girkasse, dynamo osv osv.

eg trur dette hjalp pga turtallet sank littergann på tomgang .

men merka at lysa blinka litt spess ved litt musikk spilling, så nytt batteri og muligens børsta på dynamo blir bytta i mårra.

tilbake til bremsane. fekk lufta ferdig, satt meg i bilen for å ta meg ein tur. trille ned bakken og trykke på bremsepedalen. og den forsvant. viser seg da at bremsekraftforsterkeren var lekk.

i rein frustrasjon så var det rett før eg sendte med tuva i lag med golfen min som skal vrakast i mårra.

fant så ut at eg hadde ein br.forsterker ligganes. demonterte den i bilen og fant fram den eg hadde. det var vist ein 7" og den i tuva er ein 9". la så merke til at tappen som er inne i br.forsterkeren var laus. festa den igjen. monterte heile driten igjen og prøve på nytt. alt ok:):)

tok meg ein tur og no henger ikkje bremsane meir, men trur eg må lufte litt til..

slenger med to bilder av batteri opplegget

IMGP2503.jpg

IMGP2502.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider