Gå til innhold

bjirns 94' Golf VR6

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

Monterte den for ca 5 min siden, så vet ikke. Det vil tiden vise. Den vr6leppa som sto på var ikke mye tess hvertfall. Håper denne tåler litt mer, virket litt mykere og ikke så sprø som vr6-leppa.

 

Dette gjelder dog bare billigversjonene du finner rundt omkring da.. Ny på Norsk Bildelsenter koster rundt 700-800kr, og den er av bøyelig plast.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke du ryggproblemer da bjirn? Er det bra for deg å mekke bil da?;) :P

 

Jo, men det går da seg alltid til :) Blir bare mange avbrekk i skruingen...

 

 

Neste på listen ser litt ufrivillig ut til å bli bremsene... NOE er galt, så jeg skifter nå alt... :p

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det går da seg alltid til :) Blir bare mange avbrekk i skruingen...

 

 

Neste på listen ser litt ufrivillig ut til å bli bremsene... NOE er galt, så jeg skifter nå alt... :p

 

Aldri for syk for å skru?;)

Jeg er n00b.

------------------------------------------

Insty kjører nå Nissan 100 NX '91

Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det går da seg alltid til :) Blir bare mange avbrekk i skruingen...

 

 

Neste på listen ser litt ufrivillig ut til å bli bremsene... NOE er galt, så jeg skifter nå alt... :p

 

Når skal jeg skifte alt for deg sa du? :kiss

Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb.

 

trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! Om noen av dere som trykker feil og kommer innom her, er fra Telemark, helst Bø i Telemark eller i nærheten, og har noen felger m/ dekk i 5x100 liggende dere ikke bruker, skrik ut nå! Ene felgen gikk åt skogen på fredag, og jeg trenger nye for å komme meg hjem...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trykte feil og havnet her inne jeg;) Gocart bane eller? Ser bra ut:) Du merka lekkasjen før det fikk noen konsekvenser?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gocartbane ja, Eikås i Bergen :) Gikk bra ja, jeg har fått bilen hjem og sånn nå, så blir det innkjøp av ny pakning i morgen. Så ser vi om jeg greier få det tett.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hjelp!

 

Dårlig bilde, men det lekker ganske greit fra den svarte plastsaken i front her:

VR6.jpg

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe mer solid, f.ex i aluminium eller lignende? Slo meg at hardplast ikke er det mest solide å ha i kjølesystemet.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår