Ben are Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hva syns dere om denne? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 . Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 orginal bildet! (be-4-you volvon) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 er det ikke bare fargen som forskjellig?? :rolleyes: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by ClusterOne er det ikke bare fargen som forskjellig?? :rolleyes: Nja... dørhåndtaket og låsene er tatt bort! Ellers bare farga! Min første opprasjon med bil!!! :) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Det var jo en flott fargeendring. De er vrient å få til. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 jeg tok og satte på hvite baklys og blinkers pluss tona rutene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Nr 1. der var ganske grym da.. trodde det var orginalen jeg :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by ivers Nr 1. der var ganske grym da.. trodde det var orginalen jeg :D Liker og holde forandringene til det minimumme for å beholde virkelighetsaspekktet!!! ;) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg