Gå til innhold

Dårlig kvalitet på eiker felgene?

Ranger emnet

Sailorboy

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke på folk,sånn som fks SATYR:"Har ikke tall på hvor mange eiker hjul han har ødelagt,hvis de er så ille hvorfor da kjøpe SÅ jævlig mange av de??Har hørt at noen eiker hjul er myke,men ting har en tendens til og bli MYE verre enn det egentlig er.OG SATYR....ikke noe vondt ment altså,men skjønner bare ikke hvorfor du har kjøpt så mange av de:)

Grunnen til at jeg etterhvert har kjøpt nokså mange hjul er enkel: jeg har alltid knekt bare en felg i slengen. Har alltid hatt lyst å kjøpe andre typer felger, men har ikke hatt råd der og da. Får jo ikke igjen allverden for ukomplett eiker-sett.

Dessuten, den tida jeg kjørte med disse felgene hadde jeg ikke hørt om andre som hadde problemer med disse felgene og trodde de første gangene at jeg bare hadde hatt litt uflaks. Nå vet jeg bedre. Jeg har alltid kjørt med 45 profil.

Hvordan folk her på forumet etter all negativ omtale fremdeles kjøper seg nye komplette sett med eiker forstår jeg ikke. Norge flommer jo over av billige felger i alle str. om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor kan ikke dere volvo folket for en gangs skyld våkne opp, og se om det finnes noen ANDRE felger til bila deres enn at alle skal kjøre med 5 eika compomotive wannebe felger.

de er ikke SÅ jævla kule at dte gjør noe! enten skal det være turbo felger. eller r sport!

alle er like og stygge!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke dere volvo folket for en gangs skyld våkne opp, og se om det finnes noen ANDRE felger til bila deres enn at alle skal kjøre med 5 eika compomotive wannebe felger.

de er ikke SÅ jævla kule at dte gjør noe! enten skal det være turbo felger. eller r sport!

alle er like og stygge!

De er ikke wannabee compomotive, de er wannabee Polaris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. ja men et fett man. 5 eika er 5 eika. de er ikke SÅ jævli kule

5 eika felger med kant er det som gjelder for meg.

Men jeg liker ikke eikerfelgene så jeg kjører superstar grandeur felger.Har hatt det på mange biler nå og synes det er tøffe felger..

Jeg vil kalle de seriøse felger også,er jo 3 delte splittfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til der som fortsat tror at eiker felger er bra felger. den dagen der ser en knust eiker felg forstår der hvorfor alle sier det er dårlik kvalitet. aluen er ful i luft boblern var ivertfal de på di 2 felgen eg har sett i jalle fal.

altså, ALT kan knuses! skjønner ikke hvorfor alle er så jvla negative..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er så negativ til Eiker kan jo bare la vær å kjøpe de. Tror ikke det skulle være noe problem. De som er uheldige, har jo tatt sjansen (i hvert fall de fleste av oss), så hva er problemet?

Maxis, de felgene du har/har hatt koster jo noen øre mer enn eiker da! :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig diskusjon:) Det må jo seriøst være alvorlige kvalitetsforskjeller ute å går... Jeg må kaste meg på bølgen med dem som mener at eiker felgene er helt greie! Som colli skrev, kjøpte han de gamle felgene mine. Jeg kjøpte de nye i 2003 tror jeg, hadde de først på en 940. Og så har jeg hatt de på 245en siden. Ikke antydning til noe kast der! Og jeg kjører ikke som ei kjerring heller:P

Men fikk diverse advarsler fra andre før jeg kjøpte. Men det kom frem i ettertid at han ene som klaga seg kjørte rett i en midtrabatt i 60km/t osv:)

08' S40 2.0D Summum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøpt de da?

Ebay.de har Brock B1.

VWBus.no eller noe importerer Tyske felger.

eller så kan du se om du søker på Brock B1 på google (bare Norske sider) så dukker det opp flere butikker som selger Brock B1. Men det visste du vel?

Er bare synd de felga allerede er oppbrukte. :biker

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider