spitfire Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Om dagen står den som regel utenfor mega... om kvelden/natta står den på fuglset Lappen er det greit å ha om man skal kjøpe seg bil ja Hvor mye har du tenkt å bruke på bilen da? nei, har ikke helt bestemt meg for beløp, men rundt 50 000... vet du hvor mye du har brukt på din tilsammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitfire Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Ikke noen andre biler du kunne tenkt deg da? Vet ikke hvilken prisklasse du skall kjøpe bil i men det er jo mange gode biler på markedet... +Opel har en stygg tildens til å ruste. Jo, har et par til jeg lurer på: Volvo S40 Mazda MX-3 priskalsse 50 000 Har du noe å si om de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Personlig ville jeg nokk godt for S40'n... Men det spørs litt hva du er ute etter? Motor? plass? komfor? billig i drift? billig forsikring? Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 alle biler ruster, ikke spesiellt opel nei.. likt for alle biler det, spørs bare hvordan du behandler den.. den myten der er gravlagt for lenge siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg vil påstå at Opel ruster mye mere en andre biler. Ivertfall når vi her snakker om biler rundt midten av 90-tallet og ned... Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitfire Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Personlig ville jeg nokk godt for S40'n... Men det spørs litt hva du er ute etter? Motor? plass? komfor? billig i drift? billig forsikring? Vel er ute etter en bil som ser litt tøff ut orginalt og som det også kan gjøres litt med... Hadde vært greit om blien var lett og med en ikke altfor stor motor så den også var billig idrift. Er egentlig volvo frelst, men har blitt litt forelska i Tigra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 nå er jo tigra en bil som ble laget i 1995 til 1999.. svært sjeldent jeg ser en tigra med masse rust, hvis den dog ikke har fått en bulk eller 2 så lakken har gått bort og rusten kommer! rust på biler gjelder vel nesten alle biler fra 91> , hvis du ikke passer på bilen din da, og ikke vinterkjører den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 nei, har ikke helt bestemt meg for beløp, men rundt 50 000... vet du hvor mye du har brukt på din tilsammen? Bil: 73 000kr Styling/lyd/deler: rundt 10 000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitfire Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Oi bare 10 000 på ekstarutstyr? Det var ikke mye i forhold til at den ser så bra ut :D smoking hotonfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Her er alt jeg har gjort for rundt 10k Neste oppgradering blir vel justerbart senkesett(5000kr), felger(rundt 10 000kr), plastikk rundt bilen (rundt 10 000kr), Opel OPC bremser godkjent til 350 hk(7000 kr) og kanskje litt trim (drømmer om c20let i bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitfire Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hm, fin liste du hadde der, lurt å ha planer og mål;P Men hvor fikk du tak i lakken du brukte til å spraye motorrommet og dekslene inni bilen? og hvilke utsttyr brukte du til å påføre det? dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Kjøpte alt jeg trengte på bilextra.... De har fargeskjema over alle biler der og jeg fant ut at de hadde min farge på sprayboks! Gjorde alt selv i garasjen hjemme Pris: ca 100kr per boks (grunning, lakk og klarlakk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitfire Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 oi da, det var billig! og du fikk jo bra resultat også :) jeg så foresten bilen din på retiro på søndag... Jeg så du hadde fått litt asfalt-olje på bakskjermen, det har jeg og, på scooteren... vet du hvordan man får det vekk uten å ødelegge lakken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 bare man gjør ett godt nok grunnarbeid, så er det ganske enkelt å få ett godt resultat! På min er lakken borte der (vet ikke helt hvorfor, var sånn når jeg kjøpte den) Men er det asfalt fungerer avfetting bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Lurer på om ikke jeg skal kjøpe meg tigra når jeg kjøper meg bil til høsten. Liker kombinasjonen av prisklasse, utseende og bensinforbruk :P Lurer litt på denne. Mailet selgeren og han sa topp-pakningen var røket, men at det skulle ordnes over ferien. Hva tror folk om det? Jeg har ikke mye peil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg