buskmann Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Lurer litt på denne. Har du virkelig lyst til å betale 25 000 kr ekstra for at bilen skal se bra ut? Du får en tilsvarende Corsa for under halve prisen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 ^ Hadde jeg ikke brydd meg om hvordan bilen så ut, hadde jeg kjøpt en gammel bil for en slikk og ingenting. Har hatt en sånn bil tidligere, men har lyst på noe annet nå ;) Er ikke veldig ivrig etter Corsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Skulle jeg ha kjøpt bil nå hadde jeg kjøpt denne http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1478148 Den har best pris i forhold til kilometerstand, årsmodel, motorstørrelse.. osv Og med en nylakkert bil slipper du å tenke på rust på en stund! Det er tydelig at han med den gule tigraen ikke tar så godt vare på bilen sin! Det er anbefalt å bytte toppakning når en bytter registerreim (hadde han gjort dette på ett opelverksted hadde de nok gjort dette!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Okay, takk :) Sånne svar jeg trenger, hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er anbefalt å bytte toppakning når en bytter registerreim Hvem er det som anbefaler dette? Du? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Opel er jo opel da, ruster som vanelig.. Jeg ville heller valgt en Opel Corsa World Cup fra 1994:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hvem er det som anbefaler dette? Du? Opel-mekanikere Opel er jo opel da, ruster som vanelig.. Jeg ville heller valgt en Opel Corsa World Cup fra 1994 Vis det er rust man er redd for kjøper man f.eks heller en nylakkert '97 modell enn en '94 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Opel-mekanikere Blir ikke dette veldig dyrt da, om man skal skifte toppakning hver 60 000 km? 10 000 kr? Opel skal ihvertfall ha ny registerreim hver 60 000 km. Da hadde jeg valgt en helt annen bil. Der registerreima skal byttes minimum hver 100 000 km, og toppakningen normal varer hele bilens levetid. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paalbetten Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Når jeg tenker meg om så var det på peugout man måtte gjøre det.... Men uansett så blir det ikke så veldig dyrt fordelt på hvor langt man kjører per år osv.. (jeg kjørte 13 000 km i fjor) Finnes biler som ikke har registerreim f.eks astra g Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 toppakningen bytter du jo bare hvis den ryker, hvis du rekker det før motoren er ødelagt :P det med reg reima stemmer nok ja. hvor mye skal du kjøpe bil for da krissaa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Har satt meg en grense på 50000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hva tror folk om denne bilen da? :P http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1536752&nonavig=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 bilen ser ok ut den vel :) litt falma i lakk å sånn bare men. det eneste er at det er 1.4 litern da, går greit den og men kan nok hende du blir lei så liten motor etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Takk for svar :) Mener å huske motoren på den forrige bilen jeg hadde var enda mindre, så skal nok gå bra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Tigra A blir levert i kun 1.4l og 1.6l :)hvis det derimot ikke har blitt byttet motor i den da såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg