Krissaa Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Forrige bilen jeg hadde var en haug av en Ascona C, så blir nok godt fornøyd med tigra uansett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissaa Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hvordan er baksetene egentlig? går de ann å bruke? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 er jo bare 2 seter der, er dårlig plass. men plassen er ganske så god i forhold til andre sportsbiler som feks prelude, og andre type biler med 2 seter bak. husk at det er en dum regel på tigra som sier det at man ikke har lov å ha passasjer høyere enn 160 cm i baksetet :P sto i vignkortet mitt hvertfall :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProtoZo Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 jepp står nok det i mitt vognkort og, så baksetet passer kun til små barn eller fjortisser... har riktignok hatt 4stk baki dær kor han lengste var 1,90+ :P Siter -00 Audi A4 Avant -96 Tigra -90 Calibra -86 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdevil Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Idag traff jeg på enda en tigra, i svingen på skaret!!Denne var metallic oransje tror jeg (gikk litt fort unna!) Jeg tror det er flere jenter som kjører tigra, men det betyr jo bare at de liker bilen, noe som er ganske positivt :blunk: Var nok bronse/oransje metallic ja ;) Jeg og dama som var ute og farta! Hun som bruker den mest da. Holder til på Eide. En blå en som går her ute og. Har fått seg en skade i fronten den stakkar. men den skulle heldigvis repareres. Bra dere skriver litt om Tigra her! Kjekt med flere med erfaringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 er jo bare 2 seter der, er dårlig plass. men plassen er ganske så god i forhold til andre sportsbiler som feks prelude, og andre type biler med 2 seter bak. husk at det er en dum regel på tigra som sier det at man ikke har lov å ha passasjer høyere enn 160 cm i baksetet :P sto i vignkortet mitt hvertfall :fatality: Tøtta har en Tigra, å det er den bilen vi bruker i byen på handletura osv. Er den mest geniale lille bilen jeg har brukt. Svære dører så det er lett å komme inn å ut, også i baksetet. Vi har to små unga 1år og 3år men det er inga hindring! Har god plass baki til 5-6 handlenett :) (men da er ikke hennes bil full av bass å forsterker etc) Den 160cm regelen i baksetet er ikke dum, om du er over 160cm å har prøvd å sitte bak forstår du hvorfor det står i vognkortet. Selv om det er begrensninger på baksetene, så har du i det minste baksete i den bilen. Noe slettes ikke alle andre merker har! Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tetlie Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Hvordan er egentlig tilgangen til bruktdeler til denne bilen? har hørt at opel tigra er en bil det kan være vanskelig å bli kvitt? vi gjerne skape nytt liv på denne tråden :) er selv i markedet for tigra, men ikke før sommerstider neste år. Hilsen Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 kjøp deg en calibra :P Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rthe Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 PM sendt til Tetlie :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Tigra er vel ingen problem å få deler til, samme motor i den som du har i diverse andre... Ellers så passa vel resten av understells deler overens med.. tørr jeg si corsa ? husker ikke helt men var en eller annen den stemte overens med. Men er jo typisk kone bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rthe Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Tigra er vel ingen problem å få deler til, samme motor i den som du har i diverse andre... Ellers så passa vel resten av understells deler overens med.. tørr jeg si corsa ? husker ikke helt men var en eller annen den stemte overens med. Men er jo typisk kone bil :P Corsa stemmer ja. De fleste deler, men ikke alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er tydelig at han med den gule tigraen ikke tar så godt vare på bilen sin! Det er anbefalt å bytte toppakning når en bytter registerreim (hadde han gjort dette på ett opelverksted hadde de nok gjort dette!) Mener vel ikke omvendt ? anbefalt å skifte tannreim når du først skifter topppakning. For du vet vel det koster noen lapper for å skifte tannreim ? mens for topppakning så er du oppi hvertfall 15000-20000. Å til info så har topppakning på opel gjennomsnits levetid på 180,000 km er rundt da dem pleier å ryke. Så hvis du vil ut med 15000-20000 hvert 4'år for å skifte tannreim + topppakning så værsegod ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg