Gå til innhold

en del spm om 740 :P

Ranger emnet

Malfred

Anbefalte innlegg

dette er på en Volvo 740 turbo 85mod:

dekselet på undersida av dach på førersiden, dette er for bredt og buler ned og iriterer stort så jeg lurte på om det er forskjell på deksel på turbo og vanlig? interiøret er byttet til sort så er ikke originalt det som er i nå...

på Lesjöfors Senkesett, hvor mye blir turbo bilene senket og hvor mye kan jeg kappe av fjærene framme og bak hvis det trengs?

hvor får jeg tak i billig Øyelokk?

hørt at Oktanbooster renser motoren og får den til å gå bedre, stemmer dette?

på instrument lysene i dach så er det en justeringsskrue... noen som vet hvilke av de 3 lederne jeg kan koble sammen slik at lyset blir sterkere?

lurer også på om noen har en OD girkule til overs!

jeg har bare funnet de to lederne som skal til knappen på girkula... så OD fungerer ikke... noen som vet hvordan?

noen som vet om det er motor i førerdøra til sentrallåsen? vet det er noen som bare har en slags bryter

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

Volvo 760 chevy 350 1985mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod
xMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!
xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ET
xVolvo 740 GL 1987mod B230K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er på en Volvo 740 turbo 85mod:

dekselet på undersida av dach på førersiden, dette er for bredt og buler ned og iriterer stort så jeg lurte på om det er forskjell på deksel på turbo og vanlig? interiøret er byttet til sort så er ikke originalt det som er i nå...

Du må feste det skikkelig. Er noen hvite dingsebomser under dash'en som har spor i seg som dekselet skal gjennom.

hvor får jeg tak i billig Øyelokk?

Maskeringsteip ser nesten like bra ut. (Og ja, jeg hater øyenlokk, særlig på volvo)

hørt at Oktanbooster renser motoren og får den til å gå bedre, stemmer dette?

Omtrent like mye som at axe-deo gjør deg uimotståelig for damene.

noen som vet om det er motor i førerdøra til sentrallåsen? vet det er noen som bare har en slags bryter

Er ihvertfall motor på 940, så jeg vil tippe ja.

Har foresten komplett sentrallås til 945, hvis noen vil ha.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må feste det skikkelig. Er noen hvite dingsebomser under dash'en som har spor i seg som dekselet skal gjennom.

Har foresten komplett sentrallås til 945, hvis noen vil ha.

jeg vet det og når jeg har det i de festene så buler det som F ned og er i veien for beina på pedallene...:deng

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. I førerdøra sitter kun brytere/giver til å styre de andre låsene/motorene.

vet du om volvo selger motor som jeg kan feste der? for jeg har alarm med sentrallås greier så hadde vert fint å ha det "keyless"

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du om volvo selger motor som jeg kan feste der? for jeg har alarm med sentrallås greier så hadde vert fint å ha det "keyless"

selger sann sett på bilxtra....som er testet på alle biler med sentral-lås(sier de).

Det innholder en mottager å en sender

740 B230A.."under oppbygging edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men tenkte på originalt jeg så jeg bare trenger å sette inn i førerdøra som går sammen med resten

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider