v6quattro Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Håper noen kan hjelpe meg med et felg skift !! 19" Rs6 på min A4 !!!!! Her ligger noen bilder av felgene her !! http://www.finn.no/finn/car/object?id=3980728&sid=1013674510238440&pos=7&rub=2 Mvh Stian Fossøy Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 .. Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Full fart mod Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hvis de er noen som virkelig har peilig hadde de vært fint om dere kunne lagt på litt alu ! Speil . rails . rundt side vinduene. og rundt grillen i fangeren foran (face lift ) ! Mvh Stian Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Greide ikke å resize felgene, så det blei ny farge, soting og grønne baklykter isteden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 ¨her er ett lite bidrag Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Her er midt bidrag, har ikke gjort annet enn å forsøke å chrome div detaljer... edit: det blei litt sånn A6 chrome på sida ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 .. Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by Per Olav for DET blei jo pent ... Tja. Ikke helt fornøyd, men takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 ennå en bil... hvor mange biler finnes det med disse hjula da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 en.kjapp,modd. :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hehe... Ja jeg må vel prøve meg jeg også da... Ble litt spesiell men...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 hehe.den.var.nice..;) cool.style.på.den.nice.chop..;) min,er.ikke.feridg.hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hehe... Min er heller ikke ferdi.. Har foresten en følelse av at vi sklir litt ut her.. Skulle vi ikke bar hjelpe v6quattro å bytte felger?? damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=18474 HER kan dere gjøre hva dere vil med bilen :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg