geron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Jaja, vi tok også å laget en liten full fart mod vi også, eneste forskjellen våres er at vår mod er 2k. Det vi har gjort er - A8 xenon lykter - senket 100mm (målt med linjal på skjermen) - 19' porsche turbo felgs - shavet håndtak osv - emblemløs grill med påklistret S4 quattro merke. - Lakkarbeid av sjeiken av brunei. - Custom sideskjørt laget av Peron&Pandy Racing. (PPR.com) - Custom skilt av Laktor skiltmaker (kong oskars gt. - Bergen) ok nok sagt - Her kommer gobiten! Gap opp! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 ;) ;) ;) ;) ;) ;) :) :) :) :) :) :) :) ;) ;) ;) Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 ;) :D :o :cool: :rolleyes: :op ;) ;) ;) :op :op :op Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Tja... Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Nå vil jeg hverken oppfattes som kjip eller teit. Men den er jo helt forvridd :D Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hehe.... Forvridd? Næææ...... Hehe.. Modifisert heter det:op ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by NoName[nor] Tja... Hva syns dere? hehe, den ble jo feit da! :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Air 63 hehe, den ble jo feit da! :cool: Hehe... Var litt tenking før jeg fikk til taksenkinga.. :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 kan noen være så snill å fortelle meg hvordan man får satt på en annen fanger forran så pent, og snudd hjula og fått så jevn og di farge. Er det samme fargen hele veien? eller er det clone fra en bil somm står i samme posisjon? Klarer bare å lage cab, skifte felger og senke jeg .vil gjerne lære litt mer Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by NoName[nor] Tja... Hva syns dere? Syns nesten fronten så ut som den siste ford scorpion, er vel ikke helt ønskelig.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Hmm...tja.. du sier noe.. hehe Det eneste jeg har tatt fra en annen bil er felgene. Resten har jeg bare gjort om fra orginalbildet til v6quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 geron sin mod var dritbra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 For å få hjula til å "gå under" karroseriet, må man da bare sette på de nye hjula, for så å senka bilen over de nye hjulene? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg