G-Man Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Tok den mensa testen nå og der fikk eg 27 av 33 rette. Da fikk du sikkert svar om at du sansynligvis klarer testen.Mensa testen er bygd opp rundt logikk og rom forståelse så vi bilinteresserte som skrur litt/mye selv skal klare dette..:) Klarte 31 av 33 selv og fikk som svar at jeg vil med stor sansynlighet klare testen.Jeg hadde et skikkelig iq test kikk for noen år siden og prøvde maaaange forskjellige tester...avviket er ganske stort på noen av de.Prøvde en som het megabrain eller no og den var rettet inn mot folk med iq på rundt 160...sleit litt der men fikk et hyggelig svar:) Når noen av spørsmålene er som følger: Hvis noen A'er er B'er og få C'er er A..Hvor mange A'er er da C.?..Da klikka det rundt for meg...lol..:) Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg