kalle 74 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Vurderer å kjøpe Grit Guard vaskebøtta. Har jo lest at det er noen her på forumet som bruker den allerede, så hva mener dere, er den så bra at den er verdt pengene...? (ca 400,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg bruker 2 bøtte systemet og det fungerer veldig bra for meg.. En bøtte med såpevann og en med skyllevann (rent vann), så vær gang jeg skal ha mer såpevann skyller jeg den i skyllebøtta, også tar jeg vaskevotten/svampen ned i såpevannet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Vurderer å kjøpe Grit Guard vaskebøtta. Har jo lest at det er noen her på forumet som bruker den allerede, så hva mener dere, er den så bra at den er verdt pengene...? (ca 400,-) Skal du vaske bilen og unngå å slippe å dra med deg møkka opp av bøtta igjen, er Grit Guard et must. Bøtta har også et lokk som gjør den helt tett, og du kan dermed blande opp såpevann hjemme, å ta med deg ned til din lokale selvask når du skal vaske bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Grit Guard er bra den (er det ikke 300,-?), alternativet er som tandis sier 2 bøtter, men jeg bytter ikke ut min bøtte med 2.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Kjøp 2 grit guard:D Da skal det godt gjøres og dra med seg møkk ifra vannet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hvor kan man kjøpe grit guard? =/ Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 her: Car Wash Bucket - How to wash a car. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Mener jeg har lest de har den hos Norsk Prol også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 riktig, truha fortale det i en annen tråd. Men man måtte ringe opp, da de ikke hadde åpent hver dag. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 riktig, truha fortale det i en annen tråd. Men man måtte ringe opp, da de ikke hadde åpent hver dag. Ringer du til Norsk Prol, så hjelper de deg. Og er ikke gutta på lageret så kan jeg nesten garantere deg at Thomas Huse tar turen ned å hjelper deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle 74 Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hvor kan man kjøpe grit guard? =/ Kontaktet Norsk Prol og de hadde den på lager, men måtte kjøpe den via nærmeste bilxtra-butikk. Der hadde de aldri hørt om Grit Guard... Fikk etterhvert bestilt en slik bøtte, så nå er den på vei. Pris 350 + mva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
f1john Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 når du vil applicera shampoo og vann uten "grit" til bilen din, flere i england bruker superspray. http://www.superspray.co.uk. Siter F1John L Beklager for min dårlig norsk jeg er her for å laere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cxrizpz Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Viss du trenger Grit Guard så er ikke jobben gjort RIKTIG!! Viss svampen blir så bedriten at du trenger en beskytter for at dritten skal ligge i bunn av bøtta hver gang du "skyller" svampen i bøtta, så har du gjort en FEIL! Før du skal svampe en bil så skal den forvaskes med avfetting i det mindste,bilen skal være så ren som mulig før du tenker på å gå løs på den fysisk med f.eks en svamp. Veldig mange snakker om swirls, og hvordan forekommer dette? ved feil vask av bil selvfølgelig. Det eneste en svamp skal gjøre er å få finishen på bilen. Fjerne trafikkfilmen som kan ligge igjen på bilen. Dette er en veldig tynn skitthinne som ligger på bilen og en gritt guard har ikke sjangs til å holde dette i bunn av bøtta! Spar pengene, vask bilen riktig og få perfekt resultat hver gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Viss du trenger Grit Guard så er ikke jobben gjort RIKTIG!!Viss svampen blir så bedriten at du trenger en beskytter for at dritten skal ligge i bunn av bøtta hver gang du "skyller" svampen i bøtta, så har du gjort en FEIL! Før du skal svampe en bil så skal den forvaskes med avfetting i det mindste,bilen skal være så ren som mulig før du tenker på å gå løs på den fysisk med f.eks en svamp. Veldig mange snakker om swirls, og hvordan forekommer dette? ved feil vask av bil selvfølgelig. Det eneste en svamp skal gjøre er å få finishen på bilen. Fjerne trafikkfilmen som kan ligge igjen på bilen. Dette er en veldig tynn skitthinne som ligger på bilen og en gritt guard har ikke sjangs til å holde dette i bunn av bøtta! Spar pengene, vask bilen riktig og få perfekt resultat hver gang! No har du bumpa ein gammel tråd. Dei som bruker Grit Guard, bruker selfølgeligt ikkje svamp. (vaskehanske er bedre) Bilen er selfølgeligt ikkje rein etter behandling av avfetting, so Grit Guard og 2 bøttemetoden er greit å bruka. Man vil jo at det skal komme minst muligt nye vaskestriper på bilen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Svamp er absolutt ikke noe mildt for lakken din, her er det mikrofiberhansker som gjelder. Og ja, GritGuard er verdt pengene. Jeg kjøpte en Wolfgang GG-bøtte fra blankbil.no for 2 år siden ca. Men jeg bruker kun 1 bøtte da.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg