Hoccy Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 bruker baby olje funker meget bra . Meget bra blink og farge i blinklysa Det er vel også kjekt hvis det er tørke der du bor. (tilfører fuktighet) :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro z28 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Trenger litt hjelp! Har dårlig oljetrykk i blinklysa samt meget høy temperatur på blinklysolja. Er det nok å skifte oljepumpa i blinklyset? evt. montere oljekjøler på blinklysa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Bytt til høysyntetisk olje, samt nytt oljefilter. Bland i litt babyolje også da det kan hende at litt av hvert er litt slitt. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 hva er mordsomt med å sitte og late som at det er noe som heter blinklys olje! fjortis moro dette her eller?, dette forumet har gått nedenom og hjem etter att stripa ble lansert! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hvor mange ganger må jeg si at man bør bruke den viskositeten som står oppgitt i blinklysets instruksjonsbok. Noe annet ville vært useriøst... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Det er vel også kjekt hvis det er tørke der du bor. (tilfører fuktighet) :D YES aldrige mere tøree lys Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dette ble for dumt gitt. Går det virkelig ann og holde på i lang tid med samme oppbrukte spøken, uten at noen blir lei? Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dette ble for dumt gitt. Går det virkelig ann og holde på i lang tid med samme oppbrukte spøken, uten at noen blir lei? Ja ser du ikke det da??? :klovn: Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 husk og bytt blinklysolje eller så spinner du bare på reservespeilet :p Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hei. Nå har jeg lest hele tråden, men har ikke funnet løsningen på problemet mitt. Håper det er noen her som kan hjelpe. Oljen blir byttet hver 5k km, hele slangenettet og ledningsnettet til blinklysene e helt nytt samt blinklysmotoren og det meste av tilbehøret. For noen mnd siden fant eg en brukt kompressor på nettet som eg kjøpte av en araber. etter at eg monterte den, sådukket det opp et lite problem. eg har fire hakk hver vei på blinklyshendelen min ved rattet.. første hakket slår på blinklyset framme, andre hakket slår på blinklyset i skjermen, tredje hakket slår på blinklyset bak og det fjærde hakket slår på alle tre på samme side.. det har blitt sånn for å unngå unødvendig blinking.. hvorfor blinke framme hvis du kun har en bil bak liksom... alle de fire hakkene virker helt greit, men når eg skal ta på nødblinken, så skjer det ingen ting.. eg har feilsøkt på bryteren til nødblinken, ledningene, koblingene og slangene.. er det noe jeg har glemt? kan det være den arabiske kompressoren som ikke stemmer med den norske bilen min? er forresten en opel omega.. på forrhånd takk for alle gode svar.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hei, Høres ut som du kansje sliter litt med en grønn overledning. Først ville jeg sjekket det. Ellers så er jo arabiske kompressorer beregnet for høyreratt. Mulig at du må flytte bryteren fra venstre til høyre side på dashbordet. Trur kansje det vil gjøre susen ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hm prøve me arabiske olje typer . Kan oxo verre et sand filter som er vanligt i varme land . du kan jo ringe dubai hovedkontoret for kompressorer . Di har det meste av resevere deler mm. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Tusen takk for svar.. :) Det var faktisk tegn til grønn overledning. det skyldtes en stor dott med kamelhår som tettet det ene høytrykksfilteret og to av oljefilterene.. pluss at det var noen, vil vel nesten kalle de steiner for de var for stor til å være sandkorn, som tettet gjennomstrømningen av blinklysoljen mellom høyre og venstre side, sånn at de ikke fungerte sammen... no funker det som bare det og eg e en av de beste blinkerene i byn.. Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Nå nylig støtte jeg på et problem med oljen på min R33 Skyline. Jeg byttet blinklysene i framskjermene fra vanlige orange lykter til sotede Nismo-lykter. Problemet er at resten av blinklysene fremdeles er orange, og jeg har ikke funnet en olje som er kompatibel med begge typer (såkalt tokomponent-olje). Bilen min er riktignok ikke så vanlig, så jeg forventet at jeg kanskje kunne støte på noen utfordringer rundt oljeskiftet. Men jeg gikk ut fra at dette ville være omtalt i verkstedhåndboken jeg har. Dessverre stemte ikke det, og nå sitter jeg altså her med skjegget i postkassa. Må jeg bytte blinklysene framme tilbake til de originale, eller kan noen anbefale meg en olje som gjør at orange og sotede blinklys vil fungere om hverandre? Mvh Desperat Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Du må reise på Balkan-boden og kjøpe "Zeta - Casa di Lucia Basilico" olje. Den er god til sota blinklys. Eller er det mulig suttehjulet går rundt. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.