Hoccy Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Suttehjulet går feil vei, mener du vel? Da blir det nemlig bakvendt blink. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hei tullinger! noen av dere som påsto at det IKKE finnes blinklys olje?!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hei tullinger! noen av dere som påsto at det IKKE finnes blinklys olje?!? alle veit jo at blinklysolje finnes da.. bare gå på ebay og sjekk der. Du må reise på Balkan-boden og kjøpe "Zeta - Casa di Lucia Basilico" olje. Den er god til sota blinklys. Eller er det mulig suttehjulet går rundt. Eller Ring til hovedsentralen til verdens blinklysforbund Der får du blinklysolje for høyre og venstreratta biler + at du har til sota, klare og vanlige blinklysglass, og ikke minst så har de Oliven"blink"olje til nødblink Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 husk og koble remoten til forsterkeren på minus vekselstrøm Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg har planer om å montere tørrsump til blinklysene. Noen som har erfaringer med dette? Hvilken dimensjon på sump og pumpe bør jeg gå for å få optimal smøring under alle blinkerforhold? Det er viktig at smøringen blir opprettholdt selv om en av pærene er røket, da dette som alle vet sliter mer på stempelet. Da dets arbeidshastighet dobles. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Brukte bare en 10 liters bøtte fra biltema og 4 kanner blinker-fluid jeg + ei 12V blinklys-spylevæskepumpe. Kosta meg ca 300,- totalt inkl blinker-fluid'en:) ikke gal pris det! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystical_B Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 What`s wrong with the people today... Det må være en B.I.G Joke Siter Golf III 1.8 94-/Supra/Skyline/RUF Power to the people... Peace Out Ya... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 I'm so fucking internasjonal lizm. Klart det er seriøst! Har du ikke bytta gjør det nå! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mystical_B Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ok then... Og hva så om jeg er internasjonal??? (Kanskje jeg er det) Er bilen din kanskje Nordisk?? Men takk fo Infoen peoples... Peace Out Siter Golf III 1.8 94-/Supra/Skyline/RUF Power to the people... Peace Out Ya... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 you rock dude! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 HAHA! Jeg titta på trådtittel, så på de første 3 postene... Så skippa jeg til siste side, nummer TRETTEN, og jommen skriver ikke folk om blinklysolje enda? HOHO! BF.no er underholdende altså! ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alx81 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Kan noen hjelpe meg? Skulle ut å sjekke luft-trykket i svinghjulet og så at blinklysene sitter i speilene. Dette kan ikke være bra for oljen at de sitter så utsatt til, bør jeg bytte olje oftere? Siter Saab 95 2.0t Renault 5 GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Kan noen hjelpe meg? Skulle ut å sjekke luft-trykket i svinghjulet og så at blinklysene sitter i speilene. Dette kan ikke være bra for oljen at de sitter så utsatt til, bør jeg bytte olje oftere? Blinklysoljen burde bli bytta mindst 2 ganger pr. 3/4 av mndn. Så burde du sjekke at Blinklys oljekjøleren befinner seg et sted den kan bli avkjølt. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Dette er jo og blir den beste tråden på BF :) Kan ikke fatte at folk har så lite å gjøre... Men artig å lese da! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 vi har ikke lite å gjøre, bare informerer folk om hvor viktig det er å bytte blinklysolje ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg