Gjest 426hemi Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jaja, bare si hvor tanken er du! Finnern ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 å faen.. da mangler jeg filter på alle blinklysa :watchout Noen som veit CA pris på det? EDIT: 426hemi; Det varierer fra bil til bil. Men følg slangene fra lysa til tanken! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 tanken skal sitte ved bak/for skjerm.. vis ikke så kan den være innbygd i coilen.. ca pris på filter er vel en 20kr pr filter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Tanken har nok rusta bort. Er bare rust og søle innafor blinklyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 det er et bra tegn.. sier vi! Forresten. Jeg har utenpåliggendes turboblinkfilter.. har på følelsen at de koster mer enn 20kr pr filter. og jeg må ha 6 :( Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jepp! Da tar jeg kvelden med god samvittighet, får håpe blinklysa dine ikke kortslutter og svir opp bilen din da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Skifta just pakninger,sylinder,filter å olje på bilen her i huset =) blinker smoooth nå! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg har slutta å blinke jeg.. det blir for dyrt med de oljeprisene og avgiftene i dag.. har nok med å betale for bensinen, som forøvrig ligger på 12 kr/l. dagens hete tips: Gi faen i å blink, det koster for mye med den norske stat sine avgifter på olje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Er så glad jeg har vedlikeholdsfrie blinklys... de er dyre i innkjøp, men man sparer inn både på blinklys olje og oransj kjølevekse til lysa. Til dere som lurer på hvilken olje som er best, jeg lærte et bra triks av en general på krigsskolen i 57, man kan visstnok bruke en rapsolje fra de indre strøk i polen. Denne olje er veldig billig også og er vel den beste har jeg hørt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Bruker denne blinklysoljen jeg. Kjempebra saker, dessverre er de utsolgt nå. Men de har mye annet som også er greit å bytte i samme slengen. 710 lokk for eksempel, så man slipper at 710'n lekker ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 uuu...denne må jeg prøve;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Asså... blinklysolje er veldig viktig, det veit vi jo alle. MEN.. noe som ikke blir nevnt her, som jeg syntes er vel så viktig er TUTEVESKA! Veit aldri når man får bruk for en tut eller to på gærene kvinnfolk o.s.v i trafikken.. og når du IKKE har tuteveske da... ja da er du ille ute.. =/ Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Bruker gammal motorolje i blinklysa, funker fjell! Men husk å bytte regelmessig på kvar 10 000km. Noken som veit intervallene på oljeskift på bremse calipere? Har høyrt det er hyppigere intervaller på venstre sida da det er fleir høgresvinger i Norge en venstresvinger, stemmer dette? Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Har høyrt det er hyppigere intervaller på venstre sida da det er fleir høgresvinger i Norge en venstresvinger' date=' stemmer dette?[/quote'] Kommer helt anpå om du kjører i mye oppover bakker eller nedover bakker, har noe med antigravitasjons kulene i eksospotta å gjøre. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 noen som er intressert i å selge turbo-kit til blinkelysene mine? vil ha mer power i blinkelysene mine :) Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg