Hoccy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei.. Har problemt her nå.. Blinklysa mine går varme etter rundt 50 blink under en kjøretur. Har montert stor frontmontert oljekjøler for å prøve å få kjølt ned blinklysolja nok, men har gitt dårlige resultater. Hva kan være feil? Blinklysa blinker rødt til slutt, og det er ikke spesielt gunstig.. har ingen klikking inne i coupén heller.. Tydelig at du har feil olje, prøv med litt mer syntesisk. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei.. Har problemt her nå.. Blinklysa mine går varme etter rundt 50 blink under en kjøretur. Har montert stor frontmontert oljekjøler for å prøve å få kjølt ned blinklysolja nok, men har gitt dårlige resultater. Hva kan være feil? Blinklysa blinker rødt til slutt, og det er ikke spesielt gunstig.. har ingen klikking inne i coupén heller.. Det er faktisk ulovlig med røde blinklys. Du bør få fikset det ganske raskt før onkel ser deg. Prøvd med ekstra retur-slange btw? (det kan tyde på at oljen får for mye motstand og dermed blir komprimert) Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simlok Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hva med tappe pluggene til blinke kassa? mine skal ha holdt i 1 år nå kansje på tide og bytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 For en post.. :P Skifta filter å pakninger i alt i sta.. blinka som faen :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skifting av blinklys-olje! - Side 3 - Radiostyrt diskusjonsforum Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sscheen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Må jeg bytte olje på pæra i instrumentpanelet også? På møller ba de meg smøre inn pæra med sleggefett, men tror ikke han viste helt hva han snakka om. Kan noen bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kan være at det er lurt å skifte grøn overledning og eventuelt posen med vakum for å få riktig blinke takt. Eventuelt kan jo sumobryteren være ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgmartin Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kjøpte bruktbil for en stund siden. hadde noen problemer med at den plutselig bare stoppet i kryssene. viste seg å være blinklysolja som trengte et skift. Så bare så dere vet det. ikke gøy å bli stående midt i et lyskryss i oslo sentrum. Nå skifter jeg regelmessig.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Kan være at det er lurt å skifte grøn overledning og eventuelt posen med vakum for å få riktig blinke takt.Eventuelt kan jo sumobryteren være ødelagt. Jeg har koblet den grønne overledningen rett på stereoen, så nå blinker lysene i takt med musikken. Men har mine mistanker om at dette sliter på tennslukker'n, og vurderer og sette på to grønne overledninger istedet for en. Eller kanskje bare en større en.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Om du setter på større grønn overledning må du huske å oppgradere spekulatordysene, uten disse får ikke blinklysoljen riktig konsistens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Spektulatordysene har ikke så mye å si har jeg hørt, oppgraderingen gjør bare at det blir større blinkenøyaktighet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baleni Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 pass på det der med blinklys olja ja, har pungtert svingjulet i blinklys veiva engang, sto vel 2-3uker på værksted, det viste seg også at jeg måtte bytte ventilene i potta og coilhuset hadde gått tomt for coilolje, for og gi blinklysa fin gli og klart blink.. Siter NÅ; Honda Accord 94 2.0L is x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor) x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Oofh, når man først er i gang med å bytte olje så bør man nesten gå over med lupus for å se at det ikke er sprekkdannelser på slangenettet. Jeg fant ut at jeg måtte bytte den trådløse nettverkskabelen til computeren som styrer slangenettet også. Pokkers pumpedysa til olja hadde mistet uplink til motorstyringa, da den omspekulerte trådløse kabelen hadde fått brist ved et uhell... -Et uhell hvor grevling og rørtang var involvert...vil egentlig ikke snakke om det da det var et helvetes rør uten like å ordne opp i! Glad det er overstått! Husk; Sjekk oljekrestløpet titt og ofte! -En vis mann sa en gang; "Badger can happen to you too!" ('Badger' = 'Grevling' på norsk) Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Noen som har tips til ny blinklysoljepumpe? kjørte gammle pumpa på 24V spenning, men det likte den vist ikke så den brannt opp etter 4km. Kan jeg kjøre olja på 140 bar når jeg har chip, ellers orginalt oppsett? eller kommer slangene til å ryke? Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 for de som ikke bruker google, her er linken: Blinker Fluid - $8.99 : KaleCoAuto, Hard to find automotive items! masse genialt der, som gjør bilen litt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg