Fres Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Fy faen ass kjøpte jeg en dunk blink booster på torshov! Fy f og det hjalp jeg merker mye bedre ifra bunnen av at blinken kommer mye fortere. Jeg klarer tilogmed å dra 4-5 blink ekstra på en sving!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenlord Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Bare 4-5 per sving? Med hjemmelaga selolje så får jeg 4-5 blink for hver omdreining på rattet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 ja! herrigud! husk blinklysolje.. du kan risikere og skjære sylinderen i blinklyset og da må du ha kløyve motoren.. å en ting til som er lurt og gjøre er og bytte ledingene til blinklysa mens du er i gang! da bare drar du til en plass som selger ledniger og ber om guloverlednig. (spesiel lednig siden den "bader" I olje.. :) HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! HAHAHA!!! Æ TRUR Æ DØR! SATAN! Æ FLIRA SÅ Æ SKRIK.. klara ikje slutt å flir!! Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 kordan e det med olje retur å turbo på blinklysa? går det med 1.2 bar ladetrykk på orginalt lyspære sokkel? Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 haha, er dette noe seriøst? må man liksom skifte blinklys olje? har seriøst ALDRI hørt om dette:P Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Ja!?! Herregud, har du aldri bytta? Hvis du har kjørt langt så må du komme deg innom et verksted for som f, ellers kan det hende alle feriepenga dine ryker!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Faen ass.. mine blinker svart/hvitt. hva skal jeg gjøre? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 da har du nok tatt den ene tråen i pæra di. grunnen til dette er at du har nok fylt for mye blinklysolje.. og pakningene er gått noen som resulterer i lekk og varmegang i sylynderen.. skadene kommer nok på 600-700 kr på torshov. om du ikke tok relet oxo da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Oddi- Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Kjøpte meg 1 liter med Valvoline super blink i dag,og må virkelig si at jeg er strålende godt fornøyd med den ;). Får ca 10 blink ekstra,og det er jo ganske så bra økning :D Siter Audi a4 1.8 tq 2004 mod xAudi a6 1.8t 2002 mod xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod x Audi 100 2.2 1983 mod x Bmw 318i 1993 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Bare pass på å ikke bruk for tynn olje, da blinker det så fort at det ser ut som det lyser kosntant. NB: Har forresten et blinklysoljebytte kit til salgs for kun 200 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Pokker, det tror jeg faktisk ikke lyktefabrikantene har tenkt på! Det må jo bli skikkelig blinklysolje-mayhem når alle dem med hvite blinklys skal bytte olje, og det ikke finnes hvit blinklysolje - for ikke å snakke om den nye typen LED-blinklysolje! Det er ikke noe problem med LED-blinklysa, for der benyttes det en ny og revolusjonerende børsteløs roterende skruaksling i coilfordeleren. Det gjør at man kan gå bort fra den konvensjonelle blinklys oljen og over på det nye blinklys-fettet, noe som øker serviceintervallen på blinklysene. Men enn så lenge så må dette blinklys-fettet spesialimporteres fra Mongolia, da råstoffet som brukes i broduksjonen kun finnes der for øyeblikket. Men det sies at det skal settes i gang prouksjon av dette fettet i USA i løpet av få år. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Fant forresten også litt fakta om blinklys olje på en meget seriøs nettleksikon side: http://uncyclopedia.org/wiki/Blinker_fluid Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Så teorien er rett og slett det at med nok (skikkelig) blinklysolje kan du bare sette på nødblinken, kjøre igjennom din lokale by og utrydde alle menneskene som er der pga. epelepsi-anfall? :rolleyes: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 I like the way you think mr! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GranadaKongen Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Litt off topic.. men jeg har fått rådebank i vindusviskermotoren :shake kan dette ha med vakumslangen til topdpekslet å gjøre? Siter Ford Granada 2.9i Cosworth, Chevrolet Tahoe 6.5td. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg