Hallohallo1 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei! Jeg lurte bare på om det er noen her som har bestilt ting fra .: Wundergeil :. og hvor mye det koster å fortolle ting og tang som du bestiller. Noen som har noen erfaringer fra dette? Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Fra Wundergeil`s side: !!!!! KUN FOR NORSKE KUNDER - VIGTIGT !!!!!!! - Varerne på siden er med dansk moms. Dette er 25% og fjernes, når varen bliver solgt til Norge. Den norske kunde skal selv betale moms og eventuel told på varen ved varens ankomst til Norge !!!!!! Wundergeil kender ikke told-satser på de forskellige varer, derfor skal den norske kunde selv ringe til Told & Skat i Norge og for at få oplyst priserne i forvejen !!! Så, hvis varen(e) er tollpliktig skal de tolles.Mva må du betale uansett og den er på 25%. En god tommelfingerregel er å ta de danske prisene og legge til min. 500,- for frakt og tollbehandling, så får du ca norsk pris. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Takk takk:D Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Mva må du betale uansett og den er på 25%.Nå er jo prisene der inkludert 25% moms, så det er jo bare et evt. gebyr som kommer i tillegg. Det pleier vel å være på ca 70-150kr. Bildeler er nok ikke toll på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har ikke peiling, så jeg måtte jo bare spørre her:P Har ikke funnet ut noe om det er toll på bildeler. det er jo norge det er snakk om, her er det vel toll på alt fra frimerker til klinkekuler=) Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg