Joakim Stokland Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Er det noen her som har prøvd Silkemotor på bilen sin? En kollega av meg har nettopp kjøpt tilsetning til olje og diesel til båten sin. Er veldig spent på resultatet! Noen som har erfaring med Silkemotors produkter? Eller sparemagnetene? http://www.silkemotor.no Joakim Siter Mvh. Joakim Stokland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Sats heller på en QMI behandling du. QMI, manufacturer of industrial/consumer maintenance products, including PTFE treatments, lubrication and fuel additives, etc. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 kan også prøve Kernite is an Industry Leader in Industrial Products and Lubricants. de har flere bra produkter innafor samma spekter. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Et alternativ jeg kan anbefale på det varmeste er å ikke putte slike tilsetningsstoffer i motoren i det hele tatt! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 spes ikke på gamle tilkjørte motorer! er bedre med kontinuerlig olje skift, og ei "grei" olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyfaen Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Vel har hørt mye positivt om disse produktene, men jeg er også skeptisk av natur til slike stoffingser... Jeg ville kanskje vurdere å prøve produktet hvis jeg kan få se en full rapport på motortilstand og benke resultater, på både en spillerny og en brukt motor. Og har man virkelig behov for å ha en motor som har lav friksjon og lite slitasje så er det et par ting som virkelig funker... hardforkromming av slitasjeutsatte deler og ei god heilsytetisk olje brukt helt fra første start. Pittelitt høyere oljetrykk og et godt filter skader ikke heller... Siter 740 bruksbil: B230F med 11:1, KG004, porting og heimsnekkra eksos. Bil/motorbygge på gang. Sersjant/lærlingebefal @ Motorverksted Andøya flystasjon (skrur motor på Orionflyene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 har litt erfaring me QMI. pappa fikk en ulelyd i transiten sin på rundt 110000 km, han kjørte noen tusen km me dette, skiftet olje, ingen forskjell. Ble tipset av onkel om QMI, å ule lyden ble straks mye "lavere Og en bekjent sa forbruket på mopeden gikk ned, men det tar jeg med en stor klype salt :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutalexander Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Vedrørende bruk av Motorsilke sine produkter På mine 4 siste biler har jeg brukt motorsilke sine produkter. Dvs full pakke( gearboxtilsetning, motortilsetning, magneter, drivstofftilsetning), og på alle bilene har jeg hatt en reduksjon på mellom 15 og 25%. Det skal nevnes at alle mine biler har vært med dieselmotorer.(nissan primera, vw transporter 1,9 tdi, 2X vw passat 1,9 tdi). Det stemmer at behandlingen varer i 150000, men som det fremkommer i bruksanvisningen skal motoren ha en oljeskift etter 3000 km med ny olje og filter. For mitt eget og min venner og venners venner vil jeg anbefale dette produktet på det varmeste. PS. Tiden det tar fra du begynner behandlingen og til du merker noe effekt på denne behandlingen er individuelt fra bil til bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 Jeg har heller liten erfaring med dette slev. Men har hørt mye tvilsomt om Silkemotor. Har hatt inn X antall biler med sparemagneter på luft og dieselslanger, mange av dem Nissan King Cab med TD25 motor. Ingen av dem har virket verken mere økonomiske, mere villige eller noe annet, like dølee og late rett og slett. Men jeg hadde inn en Nissans Sunny med noe EGR-trøbbel, det var vel en 1,6 gasser eller noe mindre. Den gikk ganske friskt, og eieren mente at dette hadde noe med silkemotor og tilsetning i bensina Selv tror jeg det var en frisk motor som ikke var evig daukjørt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.