Gå til innhold

Forslag til neste bil; Stor amerikansk "truck" :P

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nåhh! må ikke glemme chevy pickisene med duramax da eller for ikke å sakke om ford med 6 liter power stroke. Verd å tenke på at det bare er Chevrolet som har ei ordntlig forstilling av disse, men må vel også si at å kjøre nesten ny( som i 2006 Dodge Ram 2500) er som å kjøre personbil når det gjelder feeling på styringa. Denne impomerte virkelig.

En kar her solgte nettopp en 2004 chevy 2500 med 6 liter bensin men gassalegg for 200.000,- Med ass så er det lenger ikke noe alternativ å kjøpe diesel for å kjøre billigere.

Jeg har ikke "glemt" Duramaxen, men nå skulle jo Magnalf ha en bil til rundt 150 000.- og da blir jo den ganske uaktuell. Hvis du påstår at 6.0 Powerstroke er noe å satse på så har ikke du lest mange amerikanske forum. Det må vel være noe av det dårligste som er laget av dieselmotor noen gang. De har kostet Ford mange millioner i garantireperasjoner.

Gass er helt klart et alternativ for mange rent økonomisk, men det funker nok ikke på "bøgda" og om en skal ut å dra på tung henger er det fortsatt Diesel som gjelder, kanskje ikke 6.2 og 6.5 da men. Også må en huske at ekte menn lukter diesel :D

Vet ikke hva du mener med at det kun er Chevy som har ordentlig forstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke "glemt" Duramaxen, men nå skulle jo Magnalf ha en bil til rundt 150 000.- og da blir jo den ganske uaktuell. Hvis du påstår at 6.0 Powerstroke er noe å satse på så har ikke du lest mange amerikanske forum. Det må vel være noe av det dårligste som er laget av dieselmotor noen gang. De har kostet Ford mange millioner i garantireperasjoner.

Gass er helt klart et alternativ for mange rent økonomisk, men det funker nok ikke på "bøgda" og om en skal ut å dra på tung henger er det fortsatt Diesel som gjelder, kanskje ikke 6.2 og 6.5 da men. Også må en huske at ekte menn lukter diesel :D

Vet ikke hva du mener med at det kun er Chevy som har ordentlig forstilling?

Jo da så lenge det er snakk om 150 k max så utelukker det jo en del biler deriblandt duramaxen! Når det gjelder 6 liter Power stroken kommer du jo med nye opplysninger for meg. Dessuten utelukker jo prisen denne.Når det gjelder å dra henger med gass/bensin bil er jeg uenig med deg. Fungerer godt dette .

Med ordnlig forstilling mener jeg at det er kun chevrolet so har uavhengig oppheng av de tunge pickupène.

Ford F 250 har jo stivaksel og det har jo ram 2500 også.

HAr også prøvdbåde 99 og 01 mmodell ram 2500 og ingen av disse var særlig gode å kjøre. Ei heller ford F250.

06 ram derimot impoerte!

Nå er vel jeg relativt anti-diesel. Mest egnet til å vaske deler i!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider