Gå til innhold

Stian`s Bildetråd [Update: Høsttreff, Acr]

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallais,

Du har det man kaller "øye for foto", men du mangler litt på det tekniske. Vil faktisk legge deg på topp 5 listen av fotografer på forumet. Mange her som er teknisk bedre enn deg, men du har noe spesielt. Ser ut som du finner riktige vinkler osv, ihvertfall nok til at jeg liker det! Jobb litt mer med manuelle instillinger neste gang, uten at jeg vet hva du har brukt nå, men vil regne med A for Auto(?). Jævlig bra potensial, men du må jobbe mer for å komme deg opp på det nivået jeg ser du kan klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais,

Du har det man kaller "øye for foto", men du mangler litt på det tekniske. Vil faktisk legge deg på topp 5 listen av fotografer på forumet. Mange her som er teknisk bedre enn deg, men du har noe spesielt. Ser ut som du finner riktige vinkler osv, ihvertfall nok til at jeg liker det! Jobb litt mer med manuelle instillinger neste gang, uten at jeg vet hva du har brukt nå, men vil regne med A for Auto(?). Jævlig bra potensial, men du må jobbe mer for å komme deg opp på det nivået jeg ser du kan klare!

Riktig som du sier.. Bruker Auto.. Men er nytt kamera og helt nytt for meg, men synes det er meget morro og synes jeg får det til ganske bra. Men du har helt rett i at det nok vil bli bedre om jeg klarer å lære meg mer teknisk og manuelt oppsett ja;)

Stian

- 93 Toyota Supra TwinTurbo

www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite variasjon på bildene, blir fort veldig kjedelig og se det samme om igjen føler jeg.

Ja, du sier noe der. Men når det er sagt, vi var på vei hjem fra Acr, og det ble bare en tilfeldig stopp på en bensinstasjon i 5 minutter på en ganske øde plass.. Skulle gjerne hatt flere forskjellige bakgrunner, men ble ikke sånn denne gangen;)

Stian

- 93 Toyota Supra TwinTurbo

www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra bilder fra acr her, men jeg ble direkte svimmel av å se alle på skrå da... Prøv med 90% vanrette bilder du, også heller kjøre litt skrå effekt når du føler deg rebel :)

Ellers var det mye bra :) Kunne prøvd litt mer zoom på noen banebilder og :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider