Morgis Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 borre i karosseriet = attraktivt rustområde. På med godt med fett eller noe hvis du finner på å borre den fast. Jeg holder en finger på lim. Du kan feks skru fast ei plate på undersiden av vingen som du kan lime fast i bilen slik at ikke vingen blir ødelagt av lim. At man river av noe lakk ved demontering er jo ett fett. Skal man sparkle igjen hullet senere så må man alikevel lakkere. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Lakkere enn luke på nytt er vel ikke store kostnaden om man ikke har veldig spesiell lakk da. Drill hull 8mm hull i vingen, 2stk hull på hver side. Smør lim rundt gjengehylsene og tre dem inn i hullene i vingen. Borr hull i Luka. Anbefaler et lite stykke gummi mellom vingen og luka. Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Det vi gjør på jobben når vi monterer vinger på baklukene er at vi kliner på no Quick Seal fra Kent, det er mye samme greiene som sikaflex.. Bare pass på å gjøre rent før du setter det på. Så det ikke ligger masse dritt å møkk fra fingra dine der, skal love deg mye av det vi har på henda er som gjødsel for rust. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 okay takker for svar;) lurer på om jeg bare limer den på siden d ikke er no spesiel lakk og er skeptisk til borring (ødelgger lakk da og pluss at d kan fort bli rust ja) og visst jeg først tar den på tviler jeg på at jeg tar den av med d første, og går vel eventuelt og bruke varmepistol på undersida av luka og smelte limen når den skal av? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg