V.Marcil Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 har kjøpt et pipercross sportfilter fra bsbildeler.no dette: BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita så jeg lurer på hva mer jeg trenger for å få dette til å passe i en e34 m50b20, regner med jeg må kjøpe innsugsrør som dette: BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita trenger jeg noe mer da? adaptere for å få alt til å passe osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Stokke Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg gjorde det enkelt, og kjøpte et jallafilter på torshov.. Dette skrudde jeg rett på luftmassemåleren, og ordnet et slags feste som holdt opp filteret, slik at det ikke hvilte på innsugsrøret. Jeg har også M50B20. Men jeg stusser litt på at filteret du kjøpte har 75 mm hals. jeg måtte ha 70 mm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.Marcil Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 ja, er jo derfor jeg lurer på om jeg trenger adapter for å få alt til å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg