VeilSide Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Nå hadde jeg tenkt å sette i gang med å sandblåse Datsunen min for å få gjort den klar til lakk samt å få tatt det som er av rust på den. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Jeg vet jo at jeg ikke kommer til å få greie å gjort alt på en dag så etterhvert som det blir sandblåst så må jeg jo behandle med noe men med hva? Jeg har ingen ide om hvor lang tid det vil gå fra jeg sandblåser til bilen er klar til lakk. (jeg er totalt grønn på dette feltet så ingen tips er for åpenlyse :)) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 vær forsiktig med sandblåsing på store karosseriflater, da sandblåsing utvikler mye varme og plata slår seg. så sant du ikke skal ha den ute eller et fuktig sted, og har tenkt å gjøre det ferdig på noen dager trenger du vel ikke noe, men en sprayboks med grunning kan vel ikke skade. ev.t sinkspray, selv om det vel ikke er noe særlig å lakke på. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Mulig jeg har lite peil og asså, men hvor får du varmen fra?? Lufta som kommer kjøler jo bra og, mitt har aldr blitt varmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Mulig jeg har lite peil og asså, men hvor får du varmen fra??Lufta som kommer kjøler jo bra og, mitt har aldr blitt varmt. friksjonen mellom karroseriet og sanda når den blir blåst på i ganske hardt trykk. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg