mfafa Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Ja, noen som aner hva denne fargen heter? :) Trenger ikke kunne fargekoden for å svare ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Kermit-grønn? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Ligner jo litt på kawazaki-grønn... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by mfafa Ja, noen som aner hva denne fargen heter? :) Trenger ikke kunne fargekoden for å svare ;) Styggrønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 hehe. Hvis detta var et særiøst spørsmål, så blir ofte fargen kalt for spy grønn eller kawasaki grønn.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Vil ikke påstå at det er Kawasaki grønn,den er vel litt lysere... Men fargen ser jo ut som den er mekka i photoshop... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Wabby har vist møtt sin overmann gitt... Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Jeg ville kallt det Gift grønn. Fargekoden er laaaang, har fargekoden registrert på mitt navn i skien på et firma som jeg ikke husker i farta. Bildet er veldig gammelt og tatt på natta. Nå er det tona lykter og effektanlegg med DTM stuss, RS fanger +++ Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg