GnarKiLL Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kan jeg anbefale blink.no og nettby.no? Får sikkert mer napp der ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Det er mye å spare på privatimport, husk det! Bare moms vettu Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Snakker vi båt? Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Her er ei som er billig i drift, og ikke krever hun mye heller! Klikk meg hvis du er over 18 :) Kanskje litt stor investering i begynnelsen men hvis du har henne lenge nok så går det opp! Hører rykter om at det ble ett bestillingsrush etter at du posta den linken... du som driver sjappa eller? :D Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Snakker vi båt? korrekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 styr unna damer eldre enn 1993 modell, da sjangsene er store for regelmessig lekkasje en uke hver måned, og da må du faen meg bytte pakning flere ganger om dagen Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 haha. vannvittig bra:) som sagt, kjør kun ny årgang. når vi først er inne på griseprat: de som ikke har tenner, de biter ikke:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Nei, men så lekker de noe vanvittig. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 styr unna damer eldre enn 1993 modell, da sjangsene er store for regelmessig lekkasje en uke hver måned, og da må du faen meg bytte pakning flere ganger om dagen Haha , bra sagt! Nå er da jeg -93 og det skal sies at de har lekkasjer som faen de og :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Problemet ligger ikke ved lekkasje, er man en dreven hjemmerørlegger kan man tette det meste. Gi meg ett luftbor og ei bøtte sement så kan jeg fikse det! Tar helgoppdrag hvis det er mange uerfarne der ute som sliter med pakkninger som går føyken, eller rifter som kan uoppfordret oppstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Styr unna modeller som er yngre enn 88 ville heller jeg sagt. Bedre kjøreegenskaper på modeller etter 88 er min erfaring, tar gjærne styringa sjøl:yummy: modeller nyere enn 91 kan osgå ha forholdsvis sinte medeiere.(foreldre):biker Lykke til folk, jeg for min del er fed up av damer for tida, og prøver heller å få prøvekjørt så mye som mulig, gjærne i litt lystig lag.birthday (arti tråd) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Regn med å bytte oljefilter en gang i måneden. Så lenge du skaffer filter er de selvbyttende. Som Skurk nevner så er et knakende godt alternativ å lure seg inn som testpilot. Ikke alle liker dette, men det går å være heldig. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 når vi først er inne på griseprat: de som ikke har tenner, de biter ikke:D ...bedre med to på 14 som blør enn ei på 28 som har gjort det før.. (sorry, måtte bare..) Men hold øyne åpne, plutselig dukker det opp ei perle akkurat som når du skal kjøpe bil. Som regel så gjelder det å ha is i magen og ikke kjøpe den første du kommer over for som regel kommer det noen som er enda bedre... Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Bedre med 10 på 2 enn 2 på 10... Evnt; 9 på gli. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Bedre med to på sju som blør, enn ei på fjorten som har gjort det før alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg