Sunwave Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Tar opp igjen tråden fra side 1-2 (slibrige pedo-kommentarer) og legger til denne generelle regelen. Ikke under 40 kg med skolesekk :p Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Tar opp igjen tråden fra side 1-2 (slibrige pedo-kommentarer) og legger til denne generelle regelen. Ikke under 40 kg med skolesekk :p angående vektgrensen din, jeg trur jeg har finni dame til deg...søk på cindy salsa på nettet. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Styr unna damer med høyt bensinforbruk og stor eksospotte (ihvertfall de med to eksospotter!!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Har alderen på modellen så mye å si så lenge den er (særdeles) velholdt og ser ut til å holde seg sånn,av en ettertraktet utførelse,går ryddig uten det minste krangling og "packs a punch when you need it" da..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Mest geniale tråden ever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 aldri kjør i fylla, du kommer deg aldri dit du skal, og stor sjans for at motoren går til helvete:s Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Dårlig genial tråd!!! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
She__devil Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 HAHA konge tråd!!! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 En må også regne med å måtte kjøpe ti-talls vis med nye felger til henne, som bare står og ikke blir brukt Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er på leting etter ny dame rundt 88 -92 mod, skal være strøken, holdbar, lettere trimmet, billig i drift og noe gamp i. Bør ikke gått langt, hvit skinn og pålitelig i trøndelagsområdet. Helst ikke noe overpriset.Idol-Tone? :P Er det noen spesielle krav du har utenom dette? Forhjulstrekk? Bakhjulstrekk? Tysker? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Idol-Tone? :P Er det noen spesielle krav du har utenom dette? Forhjulstrekk? Bakhjulstrekk? Tysker? han vil nok gå for alle fire ender Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 haha Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffinatoren Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Dame med 1000-metere av kvalitetsmerke anbefales, og for de spesielt interesserte, kanskje et sett med heftige felger. Diesel-dame er gromt på bane grunnet godt drag fra lavt turtall. Hvis du er ute etter en lett dame for en helaftens trackday, anbefales det å medbringe etanol-basert drivstoff. Dette medfører en dame som er lettere å håndtere på bane. Tut og kjør :driving Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Styr unna de med chippa hjerner, da disse som regel er feiljusterte og fører til høyt forbruk og mye tenningsbank, i tillegg til at de ofte er hardt kjørt fra før! Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anarcat Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har en "innkjørt" (les oppbrukt) 85 mod med riper i lakken , bulker i høyre forskjerm, og totalt sammenrusta kanaler. Sjarmen ligger i de store rally lyktene , og den kraftige sugemotoren. Nå er det lenge siden jeg har lekt meg med denne , men jeg har fra sikre kilder at røya er villig på rompa og legger seg gjærne breit i svingene når andre kjører. Etter jeg kvitter meg med denne, tenker jeg ikke at jeg skal gå til annskaffelse av egen dame, men heller låne ei av venner når jeg trenger , eller kanskje leie ei om det blir aktuelt. Jeg har også for morroskyld vært i kontakt med russiske fabrikanter for å ordne meg en leasing avtale på ei som er rimelig i drift og går stille. Jeg vet ikke hva vrakpant på ei dame er , men jeg gir dette rivjærnet vekk til den som har innsatsvilje , pågangsmot, og ikke minst penger til å få faenskapet tilbake på veien. Mangellapp fra siste EU medfølger.. . Edit: Skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg