buskmann Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 selv valgte jeg å gå for en 72modell. Disse er bedre bygd og mer til å stole på. De nyere modellene er ikke mye å trakte etter, 87modellen jeg hadde før var bare dritt... Hilsen 84modell :) 72-modeller er blitt veteran nå. Fint på sommeren, men til hverdags hadde jeg nok valgt en yngre modell. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 jeg er uenig. Jeg har opplevd at de nyere modellene ofte er veldig kranglete og vanskelige å starte av og til. Min 72modell starter alltid, og hun bråker aldri. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Bråker aldri...hmm, er vel noen lyder i den siden den er så passa gammel? ikke ulyder altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anarcat Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg har en fin en jeg.. 82 mod. Veldig dyr i drft, starter alltid. langt og fint hånbrekk som alltid er stivt. Sterk motor som transporterer meg dit jeg vil. Den lager høy gromlyd, og det kommer en del røyk ut av han. Varer lenge i heftige bakketurer med høyt turtall sammen med meg:) Den er god den:) Høres ikke ut som ei dame , men noen vil ha ferarri mens andre vil ha transporter ..også finnes det dem som foretrekker ett skikkelig brunt :asshole: .. merkelige greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Høres ikke ut som ei dame , men noen vil ha ferarri mens andre vil ha transporter ..også finnes det dem som foretrekker ett skikkelig brunt :asshole: .. merkelige greier..Ikke hvis Monsen faktisk er dame... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ikke hvis Monsen faktisk er dame... Ser man det: Jeg heter Aina Monsen og studerer illustrasjon på Norges Kreative Fagskole. Der har jeg studert i 2 år, pluss at jeg har et år fra videregående da jeg studerte Reklame, illustrasjon og design. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 begynt å dra på åra når du runna 20 sa du ?? gjelder bare damer det da ... Takker for den! Mvh Jente på 20!!!! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Jo nærmere hundre, des bedre runde! Alt over ni har gli! haha, så genialt! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hardt kjørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hvem er hardt kjørt? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 du, jente på 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 du, jente på 20. Har ingen planer eller behov for medeiere, men har blitt grisekjørt litt!:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Har ingen planer eller behov for medeiere, men har blitt grisekjørt litt!:D Jeg hakke tenkt å selge plagsomt mye andeler heller! Hardt kjørt er du vel ja...bruktbil er bruktbil! HAHAHAHAHAHA!!!! (Slapp av kjære, er så glad i deg så) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg er dame ja..hehe.. må da få kødde litt med det andre kjønnet jeg også:) Godt at vi er to! Nå blir det mye skryting av håndbrekk her! (til tross for at tråden heter ''forslag til ny DAME'') Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Lengre enn ditt ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg