Haansi Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 jeg har da ikke håndbrekk...:p bare et lite rusthøl KJørt så mye? :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hjelper ikke med stort håndbrekk når man ikke har motor til å drive det :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hvor langt er håndbrekket ditt da? hehe.. Akkurat langt nok :D Grom motor som trives godt på høyt turtall! Skikkelig gromlyd alà lyden til en boxer-firer me 3'' rakrør! Vært mye go råkjøring me han ja! Og du.. vi har da ikke rusthøl! Vi har klissny original sugerør-eksos vi! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Akkurat langt nok :D Grom motor som trives godt på høyt turtall!Skikkelig gromlyd alà lyden til en boxer-firer me 3'' rakrør! Vært mye go råkjøring me han ja! Og du.. vi har da ikke rusthøl! Vi har klissny original sugerør-eksos vi! såpass...du stiller med ferske varer med andre ord;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ro dere ned a folkens. Jeg begynner å kjenne det forneden... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 såpass...du stiller med ferske varer med andre ord;) Eksosrøre er brukt, men er så go som ny:D Helt original. Ikke bytta til no 3'' rak her i går'n ;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Eksosrøre er brukt, men er så go som ny:DHelt original. Ikke bytta til no 3'' rak her i går'n ;) Du liker det best i eksosen skjønner jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Du liker det best i eksosen skjønner jeg... Jeg syns det passa best å si det istednfor innsug, ettersom et lite innsug ikke er ettertrakta;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det er da heller ingen som er interessert i et lite eksosanlegg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det er da heller ingen som er interessert i et lite eksosanlegg heller... Man vil vel heller ha sugerør-eksos enn et mini-innsug...en nå skulle ikke detta diskuteres ihjel, det skulle liksom værra arti:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ville heller kalt det for understell jeg da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ville heller kalt det for understell jeg da :D ja, så langt tenkte jeg ikke! Jenter ska gjørra alt så vanskelig vøttu;) Dessutn var eksosrør den første og nestn eneste delen på bilen som fysisk kunne minne litt om et kvinneli understell :P Ærre derfor et godt, tight understell gjør bilen så jævla stiv ja! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Også kalt sports understell. Det må ikke vere for tight eller, kan bli ubehagelig ved langkjøring. Men det myker seg som regel opp ved vått veidekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Også kalt sports understell. Det må ikke vere for tight eller, kan bli ubehagelig ved langkjøring. Men det myker seg som regel opp ved vått veidekke. Sant det:D Haha..Så genialt! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Skulle hatt en egen tråd for griseprat og tror jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg