urquattro-island Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 hei noen som vet hvordan man kobler, powerchip boksen i en subaru impreza gt turbo??? kompisen har faatt en og vet ikke hvordan. Ikke jeg heller.. :volvsmile Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 dette er en egen boks og ikke en chip brikke? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 det er en svart liten boks med fire ledninger. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Send e-post til powerchip og spør :) Jeg for min del hadde brukt den som blink...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg