Ottesen Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Heisann... Jeg hadde en brann i min bil for en god stund siden, brukte en pulverslokker fordi jeg ikek hadde noe annet. Hvordan få vekk pulveret nå, og med hva ? Skal sies at det er en stund siden nå, og spar meg for hele "det er dumt å bruke det osv osv" Mvh :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Det er noe dritt å fjerne. Børste og støvesuger (samtidig) Ha munnstykket i en hand, og børsten i den andre, så holder du støvesugeren ved børsten og børster. Når du da virvler opp støvet går det rett i støvesugeren istedenfor å bare finne seg en ny plass i bilen din. Dumt å bruke? tja det eller å la bilen brenne opp så er vel valget mitt også brannslukker da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Det er noe dritt å fjerne. Børste og støvesuger (samtidig) Ha munnstykket i en hand, og børsten i den andre, så holder du støvesugeren ved børsten og børster. Når du da virvler opp støvet går det rett i støvesugeren istedenfor å bare finne seg en ny plass i bilen din. Dumt å bruke? tja det eller å la bilen brenne opp så er vel valget mitt også brannslukker da. Ja, vil heller få litt pulver på bilen enn en brent bil. Heldigvis var dette på mustangen, og er så å si ikke noe som tar lett fyr... Børste og støvsuger skal jeg teste, har prøvd å bare vaske vanlig, men det kommer tilbake på bare noen min... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COLOLLA Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 ulempa med pulver apparat er at det tærer på ledninger og kontakter så vær ekstra nøyen med å løfte på alt mulig og evnt. ta ut golvteppet og , ta ei reingjøring værre en den værste/grundigaste julevasken, det vil spare deg for bry i framtida.... Siter Eg vil ha sportsbil!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 ulempa med pulver apparat er at det tærer på ledninger og kontakter så vær ekstra nøyen med å løfte på alt mulig og evnt. ta ut golvteppet og , ta ei reingjøring værre en den værste/grundigaste julevasken, det vil spare deg for bry i framtida.... Ja, er ikke noe ledninger eller noe slik der pulveret er igjen heldigvis, var såpass oppegående så jeg sprøytet pulveret der jeg visste det minst kom til å sette seg og i tilegg slukke brannen... :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 en bekjent fikk bilen kodnemner etter en liten brann i dashbordet som ble slukket med pulver apparat. takstmann sa at pulveret var kreftfremkallende og at det var veldig vanskelig å få fjærnet det fra alle krinkler og kroker. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Isåfall burde vell bakepulver, som brannslukningspulver faktisk er, være kreftfremkallende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg