Gå til innhold

god nok forsterker??

Ranger emnet

Ja__9

Anbefalte innlegg

Lol... Da burde du heller kjøpt den du i førsteomgang linket til, den er 10x bedre... men når du ikke gidder å høre på hva som blir anbefalt, og på død og liv skal ha noe billig dritt, så får du jo bare slite med dritten du kjøper...

Tipper du har tenkt til å paralellkoble subene, og brokoble forsterkeren også, så vi hører vel mere fra deg da tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol... Da burde du heller kjøpt den du i førsteomgang linket til, den er 10x bedre... men når du ikke gidder å høre på hva som blir anbefalt, og på død og liv skal ha noe billig dritt, så får du jo bare slite med dritten du kjøper...

Tipper du har tenkt til å paralellkoble subene, og brokoble forsterkeren også, så vi hører vel mere fra deg da tenker jeg ;)

for det første: Den skal bare stå i bilen til mamma så jeg legger ikke ut x tusenlapper på en dyr

for det andre skal den ikke brokobles....

for det tredje var det ikke noe info om denne forsterkeren på komplett.

DERFOR!

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje forsterkeren du har valgt er bra, men det er ikkje lurt å koble begge subbene til den.

Eg ser at forsterkeren er stabil i 2ohm og att du har 2 subber på 4ohm.

Da kan du ikkje brukoble forsterkeren og samtidigt parallellkoble subbene.

Kobler du ein sub til 1 utgang (x2) får du 80w til kvar av subbene.

Det er ikkje mykje!!

Bruker du ein sub og brukobler forsterkeren, har du 250w til subben.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje forsterkeren du har valgt er bra, men det er ikkje lurt å koble begge subbene til den.

Eg ser at forsterkeren er stabil i 2ohm og att du har 2 subber på 4ohm.

Da kan du ikkje brukoble forsterkeren og samtidigt parallellkoble subbene.

Kobler du ein sub til 1 utgang (x2) får du 80w til kvar av subbene.

Det er ikkje mykje!!

Bruker du ein sub og brukobler forsterkeren, har du 250w til subben.

Forsterkaren ska ikkje brokobles =) Bruke ann kansje te 6x9 eller frontsette hvis an ikkje drive suben godt.. d e ikkje eg så ska ha ann alikavel, e ikkje tilfreds uten at eg har Sony sin sub :p og 6x9 ;)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider