Gå til innhold

god nok forsterker??

Ranger emnet

Ja__9

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å sende tilbake den forsterkeren du har bestilt. For et halvt år siden var jeg i samme situasjon som deg, men giddet ikke vente på at komplett fikk inn soundmagusen. Så jeg bestilte en forsterker fra sverige til ca 1400, noe av det samme som den xzounden. joda lyden var jo ikke såå allervært, den hadde bare problemer med å følge taktene. 2 mnd etterpå er den helt død.

Bestilte soundmagus for 1 mnd siden, og får den ikke enda, er lang ventetid ser det ut som.

Og når man skal ha billig forsterker lønner det ikke seg akkurat å kjøpe den billigste for at den så går ødelagt, og så bestille en ny litt dyrere

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumb

Anbefaler deg å sende tilbake den forsterkeren du har bestilt. For et halvt år siden var jeg i samme situasjon som deg, men giddet ikke vente på at komplett fikk inn soundmagusen. Så jeg bestilte en forsterker fra sverige til ca 1400, noe av det samme som den xzounden. joda lyden var jo ikke såå allervært, den hadde bare problemer med å følge taktene. 2 mnd etterpå er den helt død.

Bestilte soundmagus for 1 mnd siden, og får den ikke enda, er lang ventetid ser det ut som.

Og når man skal ha billig forsterker lønner det ikke seg akkurat å kjøpe den billigste for at den så går ødelagt, og så bestille en ny litt dyrere

For ein gangs skyld en så vett å styra tempramanget:p takk

får c kossen ann fungere, e dt ikkje bra sende eg an te bake :)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefal noe da istedenfor å slenge masse dritt:angry:

Du har jo fått anbefalinger, men hører ikke etter...

Dritt? har jeg slengt dritt?? Sier bare det de fleste vet jeg, Sony er møkk, og ett bra komponentsett FREMME i bilen, er mye bedre en 6x9 bak i bilen...

Har ikke selv testet den soundmagusen, men det høres jo ut som den er grei, men jeg kjøper ikke bilstereo i en datasjappe.. ;)

Skal du ha noe BRA, til en grei pris, så burde du kikke på eltek sine sider, ELTEK AS ...

Peerless definition og Dynabel DY9410/12 og en Dynabel BF0756 forsterker feks...

BTW, de saga forsterkerene de har der er helt sikkert mye bedre en den du har finni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider