tunamgu Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ble knipset av den nest siste boksen før man kommer til 60sone ved sandefjord) på e18 sørgående i vestfold.Kjørte da i 85-86.Lurer på om det er 70 eller 80sone der.Tror dere jeg får bot for den lille fortredelsen?Og hvor lang tid tar det før de sender hit? Første gang på tre år ble jeg knipset og har kjørt den veien ørten ganger før. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kjører du for fort, så får du bot. enkelt å greit. lite vits i å spørre på ett bilforum om purken er snill med deg.:) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ble knipset av den nest siste boksen før man kommer til 60sone ved sandefjord) på e18 sørgående i vestfold.Kjørte da i 85-86.Lurer på om det er 70 eller 80sone der.Tror dere jeg får bot for den lille fortredelsen?Og hvor lang tid tar det før de sender hit? Første gang på tre år ble jeg knipset og har kjørt den veien ørten ganger før. Hvem av boksene bil du tatt i da? Den var skolmar der?? Eller de som kommer før skolmar? etter Holms mot sandefjord lixom?= Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Boksene knipser aldri hvis du er 5kmt over, så det var nok 70sone i så fall. Minus feilmarginen får du vel kanskje bot for å ha kjørt 10kmt for fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ble knipset av den nest siste boksen før man kommer til 60sone ved sandefjord) på e18 sørgående i vestfold.Kjørte da i 85-86.Lurer på om det er 70 eller 80sone der.Tror dere jeg får bot for den lille fortredelsen?Og hvor lang tid tar det før de sender hit? Første gang på tre år ble jeg knipset og har kjørt den veien ørten ganger før. 60-sonen du refererer til, ligger på grensen mellom Sandefjord og Larvik. Før denne er det 80-sone igjennom Sandefjord. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Jeg er sikker på at det er 80 før to bokser(ble knipset i første) før man kommer til 60sonen boksen ved industriområdet i sandefjord der man svinger inn til komplett og netshop.Merk at det er sørgående. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Tenker på første fotoboks etter fokserød/torp du da.. Der er det isåfall 80 sone, og av en eller annen grunn så er det den boksen som tar flest på strekningen.. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Rundt der ja.Huff,ble enda fattigere nå. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ble knipset,viser de godvilje? Nei. De, som i staten, skal tjene penger. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Tipper du ble knipset i boksen(e) som står under den brua? Det er 80 der. De boksene lever sitt eget liv. Har flere kolleger som har blitt blinka med lastebilen der og liksom skal ha hatt 160km/t++....særlig! Hehe :) Uansett, sånn generellt så blinker boksene når du er 10% over (ikke 10km/t), 55 i 50 sone, 66 i 60 sone osv. Men på speedo kan det se ut som 10 da. Siden det var fra den boksen, så skal du ikke se bort ifra at du kanskje slipper unna. Men ikke regn med det. Dessuten kan det ta 2-3 uker før du evt. hører noe..forbanna drit, hehe! :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ja,den under brua ja. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann77 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hehe, opplevd noe annet enn fartskontroll i de boksene? En bekjennt av meg ble knipset av en boks.. han var bombesikker på at han ikek kjørte for fort.. så han kjørte 2 ganger tilbake for å sjekke.. og igjen ble han knipset .. WTF, han ble sur og sendte sinnabrev til politiet. Det gikk noen uker, så kom det ei bot x2 ..på BELTE og ikke fart! what a bummer hahaha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hehe, opplevd noe annet enn fartskontroll i de boksene?En bekjennt av meg ble knipset av en boks.. han var bombesikker på at han ikek kjørte for fort.. så han kjørte 2 ganger tilbake for å sjekke.. og igjen ble han knipset .. WTF, han ble sur og sendte sinnabrev til politiet. Det gikk noen uker, så kom det ei bot x2 ..på BELTE og ikke fart! what a bummer hahaha :) Hehe, siden de blinker uansett så bruker de vel muligheten :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hehe, opplevd noe annet enn fartskontroll i de boksene?En bekjennt av meg ble knipset av en boks.. han var bombesikker på at han ikek kjørte for fort.. så han kjørte 2 ganger tilbake for å sjekke.. og igjen ble han knipset .. WTF, han ble sur og sendte sinnabrev til politiet. Det gikk noen uker, så kom det ei bot x2 ..på BELTE og ikke fart! what a bummer hahaha :) 2 ting me den historien... straffet 2 (ikke 3? ;)) ganger for samme "forbrytelse"? å jeg har hørt den historien fra andre folk før.. hvor var det dette sjedde da? bil kjørte han? navn :P hehe ;) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Har hørt den historien også. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg